2010-09-26
 23:16:19

Flytt

Ja, har inte hunnit eller orkat bloggat denna helg någonting. Vi har haft fullt upp med flytt hela dagen i fredags sen resterade dagar av helgen har bestått av att få i ordning här i lägenheten :) Först kändes det skit att flytta, trivdes så bra där vi bodde. Hade gärna bott kvar där om det funnits en 3a ledig i samma område på båtten våningen, men tyvärr fanns det ju ingen sådan. Här vi bor nu är det jätte fint, en radhuslägenhet är det. Man får verkligen den där radhus känslan här också. Ett väldigt mysigt kvarter :) Nu har vi kommit i ordning bra! Dammsög och grejade idag så allt är i stort sett på sin plats. Några hyllor som ska upp och så fattas det gardiner i köket och Novalies rum. Hennes rum är ju också rätt tomt hittills men det kommer fyllas på grejer vart efter. Än så länge har hon ju ingen nytta av nå större leksaker ;)
Imorgon är det dags för pilates igen. Känns konstigt att behöva gå så långt för att komma till parkbadet :P Tidigare tog det 5 minuter att gå, knappt. Nu får jag gå minst 30 minuter i förväg. Men det är skönt också, få sig lite mer promenader. Ska först till Coop och handla hem det som fattas till Taco gratängen jag ska göra imorgon! Gott..
Nej, nu ska man snart krypa ned i sängen bredvid min älskade dotter som redan ligger och sover så sött!
Hon fick ta ett bad med mig nu ikväll och som hon slocknade efter det ;) Lillpluppan min.
Hoppas ni haft en jätte bra helg.


Linda - mamma till Liam

Bor ni på killingvägen? :)



PUBLICERAT: 2010-09-27, 11:28:14 | URL: http://lindaperssonn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: