2010-09-22
 20:23:04

Latin Zumba

Nyss hemkommen ifrån ett pass på Latin Zumba som varade 1tim och 20 min. HELT JÄKLA DÖD i min stackars, otränade och onda kropp! Det kan man kalla träning. Så nu blir det Pilates varje måndag och Zumba varje onsdag.
Herregud, det var skit svårt att hänga med i svängarna kan jag lova men det var roligt. Hade väl kanske en aning höga förväntningar på att det skulle vara super duper kul men så roligt vare inte ;P Men absolut värt att gå på.
Lillan ligger och sover för tillfället. Väntar på Kim som ska komma hem med mackor. Hade bara rost bröd hemma och är inte alls sugen på det nu. Då var han så snäll och åkte och handlade nytt bröd. Men det var nog bara för att han också ville ha något annat ;)
Blir en dusch sen och sova tidigt tror jag :)


Linda

Har de kvar Push på parkbadet? Det är jättebra träning.. typ som gym (med skivstänger o hantlar) fast i grupp!!! :) De rekommenderar jag!



PUBLICERAT: 2010-09-23, 07:56:16 | URL: http://metrobloggen.se/buslinda

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: