2010-09-20
 16:45:09

Ny vecka, samma blåa Sverige

Ja, det vart ju inte som man ville igår/inatt men en sak var ju bra med det hela :)
Så tröttsamt dock att se vissa personer se ner på andra och sen klagar på det parti som vill få ordning och reda i Sverige.

Jaja, så ligger det till. Idag var jag ner på stan med Marina, skulle leta träningskläder inför ikväll då vi ska på Pilates 18.15.
Ett par träningsbyxor och en sport bh gick lös på 750 spänn! Höll på att smälla av men ja, jag har så stora bröst och plus mjölkfyllda så jag vill ha en väldigt stadig sportbh och det var denna. Men ska man ha bra grejer så kostar det.
Får vänta med skor och linnen ett tag, får ta det jag har hemma. Har ett par vita puma skor som jag kan använda.

Åt kyckling med ris när jag kom hem :) Gott! Novalie satt så snällt och gosigt i babysittern, suger på tummen och är så nöjd.
Nu ligger hon bredvid pappsen i soffan och myser. Pappa tycker hon om så mycket! :)

Ne, nu ska jag plocka fram kläder jag ska ha på mig på träningen. Ha en fortsatt bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: