2009-12-27
 11:26:32

2 dagar kvar

Nu är det bara 2 dagar kvar till vårat UL :) Längtar ihjäl mig!! Skönt att tiden går så snabbt numera. Pappa åkte hem igår 16.30. Innan det vart det Valbo, fy fan vad folk. Vi var bara där i kanske, 1,5 - 2 timmar.. På det hann man inte med mycket så jag och mammsen ska ta en sväng in idag. Innan det ska jag träffa Johanna, min älskade vän som jag inte umgåts med på hur länge som helst.. Hon åker även tillbaka till Uppsala nu idag, tror jag, så man lär ju passa på.. :) Själv är man ganska mörbultad i kroppen efter en natt på en obekväm soffa. Somnade runt 6 imorse, kul jul! Och vem kan det berott på? Ja, ni.. Var en helt okej kväll igår, men natten var mindre okej. Är besviken och arg.. Men vad spelar det för roll? Ingen tydligen eftersom samma sak upprepas för ofta.. Aja, skit samma. Det är som det är. I sånna lägen känns det otroligt skönt att vara nykter och ha sitt omdöme kvar, kan jag säga. Jag vet vad som är rätt och fel, det verkar man inte veta med alkohol i kroppen. Tur jag hade Sandra med mig igår, för min lilla pullis ska också ha bebbe! :D Så vi satt och drack alkoholfri champagne och coca-cola :P Men det var iallafall trevligt, förmodligen för att jag inte var den enda nyktra. :) Snart är det Nyår, ser tyvärr inte fram emot det heller. Får se om jag följer med hem till Micke & Stina eller om jag skiter i det och sitter hemma själv istället. Har en känsla av att allt kommer bli likadant då, som alla andra gånger i princip. Nej, nu ska jag fixa till mig lite för att sedan börja vandra till bruket. Hoppas alla haft en sjukt bra helg med många fina klappar ! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: