2009-12-01
 08:54:36

december

Då vart vi inne i december, BARA 28 DAGAR KVAR TILL ULTRALJUDET!!! :) Herregud så jag längtar... Något mer skoj som hänt är att jag har sådan jäkla tur så jag fick hem en lapp från Sandvikenhus att jag står 1 i kö på en 2a på Nya Bruket :) Det stod BV (bottenvåning) så då antog jag att det var uteplats men det var balkong, men det struntar vi faktiskt i. Man kan inte få allt jämt :) Den ligger även dörren bredvid en av mammas bästa vänner så man kommer bli granne med henne. Men vi ska åka och titta på den först, var utanför och smyg kikade igår och köket och vardagsrummet såg faktiskt fint ut. *Håller tummarna* Inflyttning på den är 1 mars, var tvungen att säga upp lägenheten igår eftersom jag skulle slippa dubbla hyror. Men vi är rätt säker på att vi vill ha den här. Den ligger i ett lugnt område också, det känns tryggt! :) Ja, och mitt öra har blivit bättre. Hör fortfarande jätte dåligt på det till och från, känns som man har vatten i örat som inte går att få ur. Men jag har inte ont. Ska äta pencilin i 4 dagar till. Får hoppas att "locket" för örat lagt sig efter det då. En annan är vaken såhär tidigt på morgonen för att älskling åkte till jobbet så kunde jag inte somna om. Plus att jag är sjukt hungrig så ska äta frukost snart också. :) Jag mår så bra nu när det är julfint och städat hemma. Vi har haft det som ett bombnedlsag här, såg riktigt förjäkligt ut. Men nu är det så fint, så fint! Tog mig ca 4 timmar att städa så man var skapligt trött igår. Sedan åt vi tacos på kvällen, myys :) Idag måste jag ringa lite samtal, fick ju en el räkning på närmare 1000 kr och den tänker jag inte betala. De får komma hit och läsa av mätaren så dom ser vad jag gjort av med. Så mycket fick inte ens morsan i el när vi bodde i en 4a. Sen ska jag ringa Alloktons felanmälan, råkade spola ned en sån där grej man sätter på kanten på toaletten som fräschar upp toan. Så nu när man spolar är det ju såklart stopp, det blir nästan översvämning. :/ Ja, och sen ska jag ringa S-hus och sedan den där killen som bor i lägenheten. Det är ju nu man skulle haft hemtelefon. Vilket vi har också men vi har inte själva telefonen :P Ingen aning om varför vi inte har köpt en sån än, blir ju bra mycket billigare än att får mobilräkningar på runt 600 kr varje månad. Jaja, så är det i alla fall. Imorgon går jag in i vecka 14 hörrninini! :) 4 månader och 1 vecka då. Jisses vad tiden går fort. :) Snart ligger man väl där och ska föda också, hihi. Nää, nu kurrar magen som bara attan så lär väl äta så knodden blir glad också ;) Later !




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: