2009-12-25
 11:18:39

Julafton/Juldagen

Nu var julafton slut och vi är inne på juldagen, vilket innebär en mini julafton till :) Min kusin Johan & hans tjej Elin kommer förbi idag så det blir att ta fram julmaten (hos mamma såklart) och invänta dom. Mycket trevligt! Jag hade en enormt bra dag igår, var så himla mysigt att vara samlad allihopa. Inklusive min far, vår första julafton tillsammans någonsin. Det kändes sjukt bra! :) Jag & Kim fick så himla mycket fina saker. Av mamma fick vi en kartong fylld med blöjor, nappflaska, nappar, en filt, baby schampoo & tvättlappar. JIPPI! Det värme så enormt i kroppen, var så mysigt!! Blöjor speciellt uppskattas ju enormt att få då de kostar en förmögenhet att köpa. Sedan av brorsan fick jag en datamus, behövdes! :) Och av slutligen pappa fick vi en ny stekpanna, en djup en så man kan göra te.x köttfärssås och så i den utan att det skvätter över. Sen fick jag ett guldhalsband med ett hjärta på och en diamant inuti. SÅ fint!! Sedan fick vi en dammsugare, en sån där uppladdningsbar. Riktigt härligt! Vi fick en äggklocka som såg ut som en nyckelpiga, sjukt söt!! Sedan handdukar som var mönstade, jätte fina. Och slutligen en låda med pengar. :) Och vi får ju inte glömma julklapparna får kims familj, presentkort på Ikea, sängkläder, simpson glas av hans lillesyster och nå örongrejs. Ja, vi fick iallafall massa fina klappar så vi är riktigt nöjda :) Jag fick ju en parfym av älskling, som jag velat haft läääänge. Sedan fick jag ett linne & ett par tights som jag hade igår. Jätte fina! :) Och jag fick ju också en tidig julklapp av honom som var en liten låda fylld med olika "spa" grejer. :) Mm, så är det. Riktigt nöjd & belåten. Neo var nöjd han med efter alla fina klappar han fick öppna. Var en upplevelse att se honom riva upp paketen och skrek när han såg var det var av lycka :D Första julen som han är "med" på vad som händer. Han har ju varit så liten alla andra gånger.. :) Nu längtar man ännu mer till sin egen! Jag tror de flesta vart nöjda, hoppas det iallafall.. Nu ska vi åka in till valbo för min absolut världsbästa pappa som också är världens snällaste ska köpa en plattis till mamma :) Hennes tv fungerar ju inte så igår fick vi spela trivia persuit (stava) istället för att kolla på Kalle Anka.. :P Men det var jätte trevligt ändå. Imorgon börjar mellandags rean och självklart ska kim iväg och fiska. Så jag vet inte om jag ska hoppa över att åka dit och ta det när han kan istället. Får se hur jag gör! :) Nu ska vi dra iväg i allafall. Ha en fortsatt bra julhelg!!

Ps. Är i vecka 17 nu :)
Jag kommer som vanligt lägga in en bild så ni kan läsa, men för er som inte kan vänta:
Googla på "fostrets utveckling vecka för vecka" så läser ni om v.17. Bara klicka er in på en länk.

Hajdooo.


emma

din pappa verkar ha pengar... det har min med men det märks inte ;)



PUBLICERAT: 2009-12-25, 11:35:16 | URL: http://pemsan.webblogg.se/
Pappa

Min bästa jul någonsin. Det handlar inte om pengar det handlar om kärlek till sin dotter som jag aldrig kommer att försumma mer.Och sen har hon ju den bästa mamman Kramisar Pappa


Mamma

Tack för det Tobbe :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: