2009-12-02
 11:51:14

romantisk tripp

Nu har jag bokat hotel i Sundsvall på Hotel Elite Knaust, ett 4 stjärnigt hotel, som jag och älskling ska åka iväg på den 1-3 januari :) Efter julafton och nyår kan det vara sjukt skönt att åka iväg och vila upp sig lite. Aftonbladet hade ett erbjudande nu i samarbete med olika hotel så det var extra billigt. Sist, när vi bodde i Göteborg, betalade vi 800 kr för EN natt. Nu betalar vi nästan samma pris, lite mer, för 2 nätter på dessutom ett 4 stjärnigt. Det är ju grymt! :) Frukostbuffé i 2 dagar, mums. Sen att vi kommer ha det sååå himla mysigt, bara han och jag. Och bebis ;) Känns alltid roligt att ha saker att längta till. Ja.. Annars då? Ikväll ska jag och Marina (får se om det blir några fler som vill med) på tjejkväll som är anordnat av frissan Studio 22 och underklädesbutiken Donna. :) Det ska också bli riktigt skoj. Få komma ut och göra någonting.. :) Men det blir väl direkt hem efteråt, kan jag tänka mig. Men det håller på i 2 timmar iallafall.
Tänkte ta och äta någonting snart. Blir väl tacosen från i förrgår.. Orkar inte laga mat nu i alla fall. Egentligen skulle jag väl ha ätit frukost men eftersom klockan hunnit blivit så mycket kan man lika gärna hoppa direkt till lunchen.. :) Ska väl ringa han med lägenheten idag och kolla om man får komma och kolla på den imorgon, kanske? Sen ska jag skicka iväg lappen att vi vill ha den också. Jaja, men skriver väl igen imorgon!

Förresten.. Går in i vecka 14 idag ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: