2009-10-29
 18:47:24

Bilder

   
  
  


kan ju bara påpeka att min mage är bra mycket större nu än på bilderna :)
dom där är ju tagna för någon vecka sedan.


angeliica

åååå va mys,det börjar ju synas ju:))) gud va ja saknar magen när man ser den..fyyyy:( vilka söta må kläder,åå va du måste längta nu,kan tänka mig att du kikar på barnvagnar å allt nu:P haha


Therese

Åhh, vad mysigt med bebiskläder :) Hoppas allt går bra med graviditeten. Puss och kram//Therese W


Mamma

Åhh, vad jag längtar jag med:) vilka söta små kläder:) puss



PUBLICERAT: 2009-10-29, 23:07:11 | URL: http://gunillahedqvist.blogg.se/
Marina

Jätte söta och fina kläder :) Jag är en av dom alla som blir så glad av denna blogg! Så himla mysigt :) Snart är du mamma, och du kommer att bli väärldens bästa mamma!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: