2009-10-12
 16:55:19

Dö trött, minst sagt

Ja, idag började min första praktikdag på Tallen i Norrsätra. Och fy f-n vad trött jag är nu! Längtar som aldrig förr tills det blir kväller nog för att gå och sova. Börjar olyckligtvis 7.00 imorgon med. Har sjukt mycket pass att jobba men det är ju bara att bita i det sura äpplet för timmarna måste jag ju ha. Max 30 timmar i veckan och jag jobbar en hel del kvällar faktiskt. På söndag blir det dubbel pass också. Tur jag är ledig fredag & lördag eftersom pappsen kommer hit. Får ses en sista gång en snabbis på söndagen när jag är hemma innan man hoppar på det 2 passet. Jag har i alla fall en sjukt gullig handledare där, hon är mega snäll! Hon tar verkligen hänsyn till att jag är gravid så om jag skulle må illa någon morgon och vilja komma 1 timme senare så fick jag göra det. :) En lugn och skön avdelning är jag på också, inga springa i trappor och sådär för att ta sig till pensionärerna. Utan alla är på en och samma avd. :) Inga sura tanter eller gubbar idag, skönt var väl det sådär på min första dag.. Fick sluta lite tidigare än 16, jag satt o höll på att somna där alltså så hon släppte iväg mig ca 30 minuter innan. :D Inte var det någon höjdare med kläderna man får låna där heller, har L på byxorna (väldigt små i stl) men när jag tar av dom har jag världens märke efter dom rätt över magen. Obehagligt! Jaja, så var det med pratikten iaf. Har legat i sängen sen jag kom hem och vart så sjukt sugen på choklad! Så älsklingen åkte och köpte det åt mig och nu står han och ska laga fiskpinnar. :D Imorgon blir det förmodligen fiskgratäng. MUMS. :) Nä, nu ska jag ta någonting att dricka och sen fortsätta ligga här och fläska. ;) LOVAR att det kommer kort på magen snart...

Ps. Tack för alla söta och stöttande kommentarer. :)
Jätte skoj att ni bryr er!


Marina

Jag vill läsa mer :) o jag hoppas på magbilder snart :)



puss på dig gumman.



PUBLICERAT: 2009-10-14, 13:35:13 | URL: http://marinaisabell.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: