2009-10-07
 23:19:50

En snabbis

Det blir ett snabbt och kort inlägg nu, är så himla trött. :) Det gick i alla fall jätte bra hos barnmorskan. Vägde mig och sen så pratade vi om allt omkring graviditeten. Mest om rökning och alkohol, men jag ska ju sluta. Rökte faktiskt min sista nu ikväll.. :) Hoppas det går bra bara men det är väl bara försöka tänka på barnets bästa. :) Ska i alla fall tillbaka om några veckor. Rättare sagt v. 45 på måndagen kl 14.00.. :) Då ska vi ta massa prover och sånna saker. Med mitt minne kommer jag ju såklart inte ihåg vilken vecka vi skulle göra ultraljudet men det var väl runt omkring v. 18 tror jag. :) Längtar något tills dess kan man ju lugnt säga. Fick också träffa mammi idag!! :) Jätte skönt. Vi kollade på Neo's gamla barnkläder, haha. Det var en del! En hel kartong med bebis kläder och lite större kläder. Blir det en kille är det ju perfekt men lite lär jag ju erkänna att jag hoppas på en liten tjej. ;) Men vilket som, kommer bli lika glad i alla fall! :D Men nu blir det en kvälls macka, är så himla hungrig! Haha..
Skriver mer imorgon om hur dagen varit.. Godnatt..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: