2009-10-14
 22:44:39

godnatt

Ja, nu är det strax dags för att lägga sig. Har varit hemma idag och åkte hem igår vid lunch för att jag hade så ont i magen. :( Mår bättre nu så imorgon jobbar jag kväll. Idag har varit en riktigt slapp dag, har bara varit hemma i stort sett. Var till affären med mamma en sväng och sen var jag hem till henne och åt lite lasagne nu på kvällningen. Jag har så sjukt ont i min tand just nu så jag rycker ur den själv snart. Rätt långt kvar till tandläkaren också, den 21 oktober. :( Tror inte jag kommer låta dom laga den om jag är vaken för det gör ont bara av att peta där nu.. Får väl se vad som händer.. Magen den växer på den och jag vet att många är nyfikna på den. :) Mitt överföringsprogram fungerade tyvärr inte sist jag provade, via mobilen och datorn, men ska ge det ett nytt försök i helgen när jag är ledig. Men nu sängen! :) Skriver mer imorgon.


Marina

Jag har hittat en hemsida där du kan gå in och läsa andra föräldrars bloggar och även såna som är gravida :)



http://familjebloggarna.se/category/rekbloggar/



PUBLICERAT: 2009-10-15, 21:47:18 | URL: http://marinaisabell.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: