2009-10-27
 16:02:23

härlig dag

Ja, idag är jag nöjd över dagen för en gångs skull. :) Har varit utanför hemmet, haha. Åkte först och åt med mamma och bror min. Sedan åkte vi till Prix för att handla. Hem till bror efter det och fikade så jag kom nyss hem. Jag och mamma var in på Dollar en sväng och tittade också, dags att börja köpa lite jul saker snart tror jag. :) Finns massor av fina saker. Har redan inhandlat en jätte fin snögubbe från Rusta för endast 49 :- Så himla söt är den! Ja, och vet ni mer? Jag har köpt mina första barnplagg idag!! JA, jag kunde inte låta bliiiiii... Fy f-n vad söta dom var. Köpte en body i stl 50, det minsta dvs. Och två par strumpor i stl 13/15 !! Men hur söt var inte dom?? Så småååååå. Blir att ha på dom direkt på BB... ;) Jag är så lycklig idag. Även fast jag gråtit 3 gånger, utan anledning, så är jag så glad. Är så himla skönt att ha sånna här dagar ibland, iallafall när allt har varit skit i flera dagar.. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen invänta älskling. Ikväll ska vi äta räkmackor, mysa och kolla på Upp, ni vet den där nya animerade filmen? Brorsan hade skrattat så han höll på att ramla ur fotöljen när han och Neo (min brorson) satt och tittade. :) Jag är dock lite trött, inte så konstigt när jag varit vaken sen kl 7 ungefär. Men jag ska försöka vara pigg för min älsklings skull, han är nog ganska less på att jag är så trött och får skjuta upp våra myskvällar.. :P Jag kommer absolut att knäppa kort på det jag köpt och lägga in. Ska bara hitta kabeln först så jag ordnar det senare ikväll eller imorgon! :) Då kommer magbilderna också, även om det inte är dom bästa.. Ha en skön kväll, det ska jag ha!




Mamma

Är roligt att göra nåt än att bara sitta hemma:) var så trevligt igår när vi umgicks:) Hoppas du får en bra dag gumman så hörs vi..puss o kram..älskar dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: