2009-10-25
 10:19:24

johanna

Idag ska jag äntligen få träffa min snutta Johanna!! Det var flera flera flera månader sedan sist.. Så det ska bli jätte kul!! Har läst kommentarerna från det förra inlägget och det är väl som alla säger. Man får räkna med att bli ensam, tråkigt men sant.. Men man kommer ju som sagt märka vem som är ens riktiga vänner och inte.. Ja, nu ska jag snart äta frukost. Kim skulle upp och fiska så jag vaknade såklart då och klockan var då 6.00 (när man hade ställt om den).. SUCK! Så jag har plockat lite här hemma, såg förj-vligt ut. Och nu blire någon god frulle! :) Jobbar kl 16.45-21.15 idag, få timmar :) Så skönt att vara där på kvällarna, händer knappt något. Imorgon jobbar jag samma tid fast börjar 17.00 - 21.15.. Sen tror jag att jag är ledig på tisdag och sådär. Men vi skulle lägga om schemat så jag kommer vara där 1 vecka längre bara för att jag ska få börja senare och sådär eftersom jag är så trött på morgnarna nu.. Får se vad Camilla hittar på.. :) Jag skriver väl kanske en rad när jag kommer hem ikväll också.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: