2009-10-07
 09:51:52

MVC + Mammi

God morgon! Nu är jag lite sur.. Skrev precis ett jätte långt inlägg här så råkade jag markera allt och tröck på sudda......... :( Fy fan. Så, jag struntar i vissa saker jag skrev. Jag ligger i alla fall i sängen nu och är hungrig som en kossa (ovanligt, va?) och ska snart gå upp och äta sånna där mackor som är så färska som dom knappt går att bre smör på.. ;) Gött! Och på det ska det vara leverpastej såklart. Och Bravo juice. MUMS! Köpte fiberrikt bröd igår som jag ska äta sen, läste att det är bra när man har en bulle som jäser i ugnen! ;) Igår åt jag precis hela tiden. Smällde i mig först en stor portion med spagetti och köttfärsås på lunchen, sedan åkte vi och handlade (åt säkert något emellan lunchen och när vi handlade med) och när vi kom hem så åt jag en risi frutti och en banan.. Sedan efter en liten stund klämde jag i mig en marabou chokladkaka med daim i.. :P Och avslutade kvällen runt kl 23 eller 00 med 2 mackor.. :D Haha! Ja, ni kan ju tänka er hur jag kommer se ut innan det här är klart. Men när jag känner mig sugen på något sådär ofta så ska jag försöka äta frukt istället för massa annat skit.. Bra med vitamin i det också. :) Leverpastej borde vara ganska bra och äta, måste vara järn i det va? Och lika blodpudding *MUMS* fy attan vad gott. Det är det också bra mycket järn i.. Jaja, får läsa lite och sedan får man väl säkert råd av sin barnmorska? :) Nej, nu blir det frukost!! MVC kl 14, är ni lika nyfiken som mig? ;) Förresten!! Finns det någon som kan svara på när det är dags för första ultraljudet ? Det längtar i alla fall jag till! :) Jag skriver mer på eftermiddag efter jag varit där.. NU: Macka ;) HAHA!!


angeliica

första ultraljudet äör runt v 18-19 men den ssom väntar på nå gott...:)


Anne

Man ska undvika lever, men leverpastej går bra eftersom det innehåller så lite lever. Om du är osöker på vad du ska undvika och ej kan du kolla på http://www.slv.se/



PUBLICERAT: 2009-10-07, 12:06:04 | URL: http://anonnone.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: