2009-10-15
 22:03:17

Nu är det helg

Hemkommen från praktiken ganska precis för 1 timme sedan, skönt .. :) Men har haft en bra dag med bra arbetskamrater. Var väldigt längesedan jag skrattade så mycket som jag gjorde, hehe. Efter bara 2 dagars praktik sammanlagt så fick jag jätte bra beröm av min sjukt gulliga handledare Camilla idag, det var riktigt kul att höra :) Så hon sa att jag ev. kan få extra jobb där sen och det var ju jätte kul att höra. :D Nu är man bra slut men är ledig 2 dagar nu.. Sen på söndag blir det dubbelpass, lite jobbigt men får ju åka hem emellan och det är ju skönt. Nu ska jag & Kim äta rågrut med falukorv på och sen en kladdkake bit ;) Mums!! Skriver mer imorgon..


Marina

Va kul gumman, att de gått bra och att du har fått beröm :) o att du kanske kommer få extrajobb där :)



Du måste lära mig hur man gör om stilen på blogg.se, tänkte börja skriva på min gamla..



PUSS!



PUBLICERAT: 2009-10-15, 22:36:16 | URL: http://marinaisabell.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: