2009-10-29
 22:46:28

Ny bild

Den här bilden tog Kim på mig nu ikväll, syns lite bättre :) Här ser ni vad stor min mage hunnit blivit..



jag har suttit och googlat på gravid magar i v.9 och det finns ett FÅTAL som är så stor som jag hunnit blivit..
känns konstigt att se vad den normala storleken är dvs typ ingenting och min är svälld som en ballong.. :S


Mamma

Ojojojoj :) ja jag vet hur Petras mage såg ut, den var jättestor den med tidigt..spännande:) pussis



PUBLICERAT: 2009-10-29, 23:04:54 | URL: http://gunillahedqvist.blogg.se/
johanni

ååh:) lill hjärtat! tänka sig att magen växer så snabbt! kan knappt vänta tills den lilla kommer ut!!!:) love you. pusspuss


Marina

Kan inte mer en att hålla med de Johanna har skrivit :) Myyyys!



Pussokram


Anonym

Sådär är min mage i v.21 ;P Okej, inte riktigt! hehe.



Det kanske är fler än en därinne? :)


Rebecca

ååh super fint och mysigt :)

lycka till!



PUBLICERAT: 2009-10-30, 09:46:04 | URL: http://rutigarooth.blogg.se/
Linda

Jaa det är kankse tvillingar??:) hihi.. Min mage har blivit mindre tycker jag :( Längtar tills min börjar synas lite, så man slipper känna sig lönnfet haha.. Du kanske ligger före i tiden? :)


Lindisch

Ja jag håller med Linda, det kanske är twins :D kram på dig


MiaMarina

oj, du ser ut att vara 5-6 månader på väg ^^


Pappa

Det kanske är två tjejer?Kramar från Pappa


Dr Eriksson

om du är i nionde veckan och fått den där magen pga bebisar så är det inte bara tvillingar, i nionde veckan är ett foster ungefär lika stort som en oliv och väger 3-5 gram..........


Emelie


Emelie K

Det kanske är tvillingar. ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: