2009-10-24
 16:23:54

så himla less

Ja, just nu har jag ingen lust med någonting alls längre. Så jävla less på skit folk som tror dom kan göra hur dom vill. Herregud, hur jävla svårt ska det vara att lyckas att vara en bra kompis? Trodde inte man skulle behöva ens anstränga sig för att lyckas men du måste du.. Nu har jag tröttnat på riktigt. Man säger tammefan inte NEJ när ens "bästa" kompis frågar om man kan hitta på någonting och sen drar du iväg och gör annat med andra fast ursäkten till mig var att du skulle jobba? Jaja, visst. Är borta hela natten, sjukanmäler dig på morgon.. Óch varför gjorde du inte samma sak för mig isåfall ???? Nej men andra är ju bättre tydligen. Det som känns så jävla pissigt gjort är att jag ansåg att DU skulle få bli gudmor för att du var min bästa vän!! GÖR MAN SÅHÄR DÅ? NÄR MAN FÅTT DEN ÄRAN????? Fy fan, jag är så jävla arg så jag skulle kunna........ja, inte vet jag. Men det är ju som alla säger, när man blir gravid det är då man får se vilka som är ens riktiga vänner och inte. Och du har, efter 11 år av vänskap, visat dig att vara den som inte är den sanna vännen.. Helt sjukt vad man misstar sig på folk. Och hon föreställde min allra bästa vän. Äh, vafan. Jag klarar mig bra utan sånt folk faktiskt. Det är ju nå fel i huvudet på dom. Bara för att man är gravid är man samma gamla Angelica som jag alltid varit men.. ja.. Dumt.. Riktigt dumt.....



(ursäkta min omogna bild men det är såhär förbannad jag är nu)


Emmy - Mamma till Liam

De är precis som du säger Angelica, när man blir gravid de är inte fören då man faktiskt märker vilka som är ens riktiga vänner. Jag förstår precis hur du känner och tycker. Ha de så bra, Kram Emmy - Mamma till Liam.



PUBLICERAT: 2009-10-24, 21:34:53 | URL: http://eemmy.blogg.se/
Angelica

Tråkigt men sant..Jag förlorade i stort sett alla mina kompisar när jag blev gravid..Men som sagt, dom som försvinner är inte värda att kallas kompisar ens!



PUBLICERAT: 2009-10-24, 21:35:13 | URL: http://toobadforyou.blogg.se/
Mamma

Jag tyckte jag sökte mig till andra nyblivna mammor när jag fick barn men hade andra kompisar kvar också naturligvis, men vissa kom man ifrån tråkigt nog..



PUBLICERAT: 2009-10-24, 22:25:40 | URL: http://gunillahedqvist.blogg.se/
......_--_.........

Så blir det när man får barn..

Men sånt är livet...

Gravid kan du inte parta och då blir du inte lika intresant.. Tro mig jag vet mer än väl dock inte tjej utan kille.. Har haft flickvänner som inte vart så upphetsad av att man har barn.


Rebecca

Gud va tråkigt vännen. Men som många har sagt, det är först nu du vet vilka som är dina riktiga vänner men det är ändå för jävligt. Du klarar dig bättre utan dina s.k vänner. Du har ju Kim och det är det viktigaste. Att han finns vid din sida. Ta hand om dig och lycka till me graviditen =) Vill ju se lita magbilder ju :P hehe.



PUBLICERAT: 2009-10-25, 15:36:26 | URL: http://bekizzens.blogg.se/
Anonym

Det är så det blir att vara gravid - Pang, "vännerna" försvinner och skiter i en.

Men sen, när barnet väl är fött så dyker de s.k vännerna upp igen!



Suck för sånna!


Linda

Det är sådär och det är jätte jätte tråkigt.

För man behöver ju fortfarande sina "vänner".

Sen kommer dom första veckan när man har kommit hem sen är det inge kul mer:/



PUBLICERAT: 2009-10-26, 20:48:21 | URL: http://lindaperssonn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: