2009-10-08
 14:46:54

Tröttis

Idag är jag lite slö. Somnade ganska sent men klev upp runt 8.00 tiden i alla fall. Var hos mamma och åt frukost och tittade på nyhetsmorgon med henne, sedan åkte vi så jag fick uträtta lite ärenden och sen hem för min del. Jag har precis ätit så nu mår jag illa, igen. Funderar på att gå och lägga mig en stund, kan behövas. Imorgon ska jag ordna lite mer saker och sedan är det helg. :) På måndag börjar jag praktiken på Tallen i Norrsätra. Får se hur det går då nu när man är så trött och illamående titt som tätt. :) Men jag ska ju såklart berätta hur läget ligger till och sen hoppas på att jag inte behöver jobba nå mycket helg. Behöver lite vila också och dessutom plugga eftersom jag hamnat efter lite. Resten av dagen blir det bara slappa, hade tänkt städa lite men tror det får vänta en dag till. Jag längtar till nästa MVC besök och jag längtar tills jag får börja lägga ut bilder på magen. :) Skulle nästan kunna börja nu, den är så svälld. :S Jag får ju känslan att jag är längre gången än 7 veckor faktiskt, men det visar sig på första UL. Synd att det är så många veckor kvar tills man får göra det. Jag vägde också nästan 74 kg vilket är ganska mycket, har väl gått upp runt 5-6 kilo. Och då tycker jag faktiskt inte att jag ätit så jätte mycket mer än vad jag gjorde tidigare. Jaja, det visar sig! :) Nej, nu blir det lite vila för min del. Skriver mer imorgon! Ha en fortsatt bra dag.




2 bilder på mig i somras


Linda Glas

jag fick göra mitt ultraljud på mitt första besök hos barnmosrkan, men det var för att se hur långt jag hade gått eftersom jag fortfarande hade mens och kunde därför inte utgå från det.


Johanni

ååååh! så ska mitt lilla hjärta bli mamma! GUD SÅ UNDERBART!!! önskar dig all lycka och jag saknar dig! vi ses vecka 44,så ska vi festa loss på godis o god mat;)hihi. Pusspuss


angeliica

när jag va i v 7 hade jag också gått upp exakt 6 kilo..haha jag trodde att jag gåt på tok mkt längre,men icke å dem berätta att man kan svälla riktigt ordentligt i början:)) ja börja lägg ut magbilder sså vi har nå å utgå ifrån:P


Mamma

Du får snart ut och shoppa nya kläder gumman:)Det ska bli sååååå roligt att se din mage växa:)Puss och kram



PUBLICERAT: 2009-10-09, 19:04:25 | URL: http://gunillahedqvist.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: