2010-08-07
 21:42:52

<3

När fick du reda på att du var gravid? 2009-10-05
Blev det en chock? Ja, det kan man ju lugnt påstå :)
Hur gammal var du? 21
Hade du mycket halsbränna? Ja, sjukt mycket
Spydde du mycket? Inte en enda gång
Hade du mycket foglossning? Ja, det hade jag också mycket problem med
Har du fått bristningar? Ja :'(
Trodde du att det var en pojke eller flicka? Jag vet inte riktigt, trodde mest på en pojk tror jag.
Vad hoppades du på? Jag ville så gärna ha en liten flicka :)
Gick du över tiden? Mhm, 13 dagar över tiden
Födde du för tidigt? Nej
Hur var förlossningen? Den var bra! :) Jobbigt såklart.
Blev du sydd? Ja, fast det var inte nödvändigt egentligen sa dom.
Dragen med sugklocka? Nej
Hur många var inne i förlossningsrummet? Jag, Kim, en barnmorska och en till som var något annat :P
Hade du någon nära med dig? Ja, Kim var ju med :)
Vilket BB födde du på? Gävle
Hur stor var bebisen? 52cm och 4100g
Vad fick hon heta? Novalie Angelica Löfblom
Var allting värt de?
Absolut och jag kommer garanterat göra om det ;)



Ullis

Tusen tack! :) Får gratulera till din jättesöta dotter förresten :)



PUBLICERAT: 2010-08-08, 12:04:42 | URL: http://ulliiss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: