2010-08-31
 12:23:18

Grattis

Först vill jag börja med att säga STORT grattis till hjärtat Sandra och hennes karl Tony till lilltjejen Emilia :)
Längtar tills jag får träffa er
! ♥

Jag har väl inte så mycket att berätta. Men det händer saker med Novalie nu i alla fall :) Det är så kul att se henne utvecklas för varje dag som går. Hon har börjat utforskat sina händer, ser så himla söt ut. Sedan sitter hon och håller i en sån där babyleksak. Första gången hon verkligen håller i någonting annat än våra fingrar :)
Och hon är en envis tjej som helst ska sitta upp! Jag har en känsla av att hon inte ger sig förns hon verkligen sitter upp också.. Det ser lite roligt ut eftersom hon fortfarande är ostadig, hihi. Jag har satt henne upp i babysittern men hon ska ändå ännu mer upp. Hon sitter i stort sett så rakt det bara går, haha.. Hon vill nog klara det själv, tror jag.. Hon får kämpa på, snart sitter hon själv i alla fall :)

Växer gör hon så det knakar. Var ju ett tag sedan hon växte ur stl 50 men nu är det bara några få 56 plagg hon kan ha.. Dags att packa ned dom och packa upp stl 62 istället :) Bodysarna i 62 är liiite stora men hellre det än att det sitter åt för hårt. Dessutom är hon ju så jäkla lång så det mesta är för kort i armar och ben, men sitter liksom bra resten av kroppen.. Lär handla hem lite höst kläder också, har massa strumpbyxor och så men det är nog snart för litet. Dessutom är det ju alltid roligt att handla åt henne ;) H&M har det bästa utbudet på barn kläder så där blir man stammis. Köpte ju en sån otroligt fin kofta där för endast 49,50 :- Helt otroligt det ju..

Jaja, så är det.. Jag hoppas på att hon somnar en liten sväng snart så jag kan hoppa in i duschen. Man vill ju hinna ta sig ut i finvädret innan man ska hem och laga middag tills älskling slutar jobbet.
Ha en bra dag!


Alexandra

Tilda är likadan, vill sitta upp hela tiden och blir förbannad när man lägger ner henne. :P Babysittern gillar hon inte så mycket så vi funderar på att köpa en bumbostol som dem kan sitta själv i från ca 3 månader. :)



PUBLICERAT: 2010-08-31, 16:13:27 | URL: http://alexandrawistbacka.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: