2010-02-06
 18:39:57

Besök över helgen

Hej!
I helgen har vi fått besök av Kims lillesyster som ska sova här fre-sön :) Mycket trevligt. Igår var vi in till Valbo på kvällen innan de stängde, vart lite shopping. Jag köpte bl.a Fred Perry skor, flätat hårband, tofflor till bebis och en mössa som det står "Bad hair day" på :P Mycket nöjd, men är fortfarande shopping sugen. Hehe! Helgen har känts lång och tråkig, vet inte varför. Börjar väl kanske bli jobbigt att gå hemma hela dagarna, man har ju helg i stort sett varje dag. Jag längtar tills jag får komma ut i arbetslivet, skulle vara grymt nice. Men det får ju vänta ett tag nu, får se om jag kan få ett jobb när bebis börjat på dagis :) Ja, men det får man ta då.
Just nu sitter jag bara i soffan och slappar, vilket jag gjort hela dagen typ. Har även (äntligen) fått färg i skallen så nu är man svart hårig igen. Thank god for that! Ska köpa en hårinpackning också för håret har blivit så tovigt och konstigt sen jag vart gravid så.. Men snart ska jag klippa mig, var bara sisådär 1 år och 4 månader sen jag gjorde det sist :P Vet dock inte hur men ska fundera lite på det. Ja, Sophie (kims syster) är hos en kompis och bakar och grejar, vi ska väl åka och hämta henne lite senare. Just nu är jag så seg så det blir väl en tidig kväll ikväll igen..
Nu har jag ju också gått in i vecka 24 :) Det går såååå fort. Jag hinner knappt med själv. Men hon lever om i magen som aldrig förr. Känner någonting där inne flera gånger om dagen. Och nu känner jag även att jag "ligger på henne" eller hur man ska säga.. När jag ligger på te.x sidan i sängen känner jag att hon ligger åt det hållet med så jag är nästan tvungen att vända mig för det känns som jag ska mosa henne :P Men det är mysigt, att man känner så tydligt nu. Den 11e är det dags att besöka MVC igen, mäta magen och ta prover om jag kommer ihåg rätt. Undra om jag gått upp något mer i vikt? Känns inte som det, inte mer än normalt i alla fall. Nu ska jag mysa med älskling och sådär.. Har knäppt nya magbilder, eller ja, 2 st tror jag :P Lägger upp dom imorgon! :)

Ha en fortsatt bra helg.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: