2010-02-13
 22:36:39

Melodifestivalen + mys

Ja, jag är ingen hejare på melodifestivalen men man offrade sig endast för att det var just här i Sandviken. Men som vanligt så finns det ju knapert på bra artister men jag var nöjd då min favorit gick direkt till finalen dvs bidrag numero 1. Kommer dock inte ihåg vad han heter, något konstigt efternamn i alla fall. Men han var klart bäst! Så jag fick som jag vela (för en gångs skull) och kvällen har varit riktigt bra. Började med att följa med mamma till Hofors, till min mormor och hennes sambos hus. Det är numera ett dödsbo då båda kilat vidare till bättre tider(?)
Vi åkte sedan till Prix och handlade lite götta inför kvällen som jag spenderat hos min mammi ♥ Vi åt god mat och till efterrätt vart det glass och frukt! Mums. Hoppades på att få se några kända ansikten på tvn (dvs folk man känner från Sandviken) men icke. Nu sitter jag hemma, all alone, för Kim bestämde sig för att dra sin kos till 8an (hur man nu kan vilja spendera kvällen där?) men så vart det i alla fall. Får se om jag hinner somna innan han kommer hem igen. Imorgon är det alla ♥ dag och den ska vi självklart fira tillsammans med massa mys! Han ska laga någon god middag och jag funderar på om jag ska göra jordgubbar doppade i choklad till efterrätt :) Gott, va? Lite romantiskt sådär. ;) Lillan håller mig vaken om nätterna (för att byta samtalsämne till något helt annat) så jag sover lite små dåligt. Vaknar av att hon rullar omkring där inne, min lilla ninja! Men det gör inget, för jag kan ju sova när som på dagarna i alla fall, om det nu skulle behövas. Ja, det var väl inte så mycket mer jag hade att berätta. Men skriver snart igen! Hoppas alla får en super kväll och resterande helg. Mys riktigt ordentligt imorgon!



(Saade var förresten hans efternamn, men detta är favisen från Melodifestivalen)


Anonym

Ta detta ej på fel sätt, tycker om att läsa din blogg. Men det skulle vara mycket roligare och lättare att läsa om du delade upp texten i stycken.




Marina

Ja, Erik Saade va helt rätt att åka till finalen direkt. Men inte Andreas Johnson ? eller hur han stavas. Hanna Hedlund, bidrag nr 8 skulle ha gått vidare istället, mer drag i den låten! jaja :) Andreas är okej ändå :P



Hoppas ni har haft en mysig alla hjärtans dag gumman! Låter som om det inte kan ha blivit bättre ialf :)



<3


☆ Josefin Bellini ☆

Hej!



Jag vill be dig om en tjänst -igen! Förlåt, haha.

Min pojkväns band är med och tävlar om en plats på RockWeekend 2010. Dom är just nu med i en röstning och det skulle vara så gulligt om du ville rösta.



Jag ska försöka samla ihop alla som röstar och länka till dem på min blogg i min menyrad. Därför är det bra o veta om du har röstat! Så säg gärna till efteråt :P



Rösta gör du här: http://www.dynamicform.se/database/20-116/Index.asp?Id=0

Scrolla längst ner så hittar du dem, ZiKK.



Tack så jätte mycket<3

Kramar Josefin / MiniBellini



PUBLICERAT: 2010-02-16, 11:06:52 | URL: http://minibellini.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: