2010-02-21
 10:29:03

När vindarna viskar mitt namn

Ja alltså, det är helt sjukt. På något sätt älskar jag Roger Pontare - När vindarna viskar mitt namn och det har jag nu gjort i 10 år. Tröttnar aldrig på den, den är så jävla GRYM! Ja, så i brist på fantasi vad jag skulle ha för rubrik så fick det bli så :P

I alla fall. Igår var vi på en överraskningsfest för Stina :) Och överraskad vart hon minsann! Hihi. En annan känner sig ju bara tjock och tråkig nu för tiden så vi begav oss hemåt efter ca 40 minuter. Kim hade gärnat fått stannat om han velat men tyvärr äter ju han pencilin nu också. Pluppas! Men jag lär erkänna att det är grymt tråkigt att bara stå och titta när alla andra dricker. Det jag offrar för bebisen är det LÄTT värt, utan tvekan. Jag har ju valt det själv men menar bara att det känns tråkigt. Därför håller jag mig mest ifrån fester osv, kan kika förbi och säga hej. Men vill inte stanna kvar längre stund. Men jag hoppas ALLA hade trevligt igår i alla fall och att Stina mådde bra resten av kvällen med :)

Men nuså, nu måste jag försöka ta mig ut en stund varje dag. Även om det gör ont och sådär men det kanske gör mindre ont efter att man tagit sig ut några gånger? Det går inte att sitta inne och trycka hela dagarna, problem med ryggen har jag haft sen långt innan men det blir ju värre nu när man blir tyngre. Därför är det bara ett måste, en liten stund varje dag är bättre än ingenting. Ja, så får det bli. Gör ju NADA på dagarna i alla fall så..

Ja, det var väl allt för nu. Vi hörs! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: