2010-02-20
 10:34:40

Snö, snö och åter snö

Börjar bli ganska trött på detta snöoväder nu faktiskt. Man blev glad och pigg av solen som tittade fram den korta stund som var men nu känner man bara pest och pina. Har haft dåliga dagar och känner mig orolig i kroppen, vet inte varför. Jag hoppas att det vänder snart i alla fall. I helgen blir det lugnt bara, ingen idé att ens fundera på vad man ska göra för ute vill man ju inte vara. Gjorde om min blogg igår också, bytte design. Lite omväxling.. Har inte knäppt några nya kort än, men det kommer väl. Jag & Kim tänkte försöka oss på att knäppa lite fina gravidkort tillsammans för att sedan skicka korten till min kära vän Carolina som kanske kan göra om dom lite. Så kan man ju skicka in dom och få hem dom i förstoring :) Får se när man tar sig tid till det då.

Jag längtar så himla mycket tills bebis kommer ut så man får någonting att göra. Det är grymt långtråkigt att bara gå hemma.. Känner inte alls för det längre. Längtar också tills man kan sätta igång och söka lite jobb även om det ligger längst ned på prioriterings listan just nu. Tösan ska ju helst börjat på dagis innan man kan börja tänka på att jobba.

Tror även jag börjar bli förkyld eller liknande. Har haft en brännande värk i näsan ett tag nu och idag vaknade jag och var rätt så täppt. Hoppas det bara är en vanlig förkylning så man inte blir riktigt sjuk. Tack och lov har jag hittils sluppit undan magsjukan (peppar peppar) och hoppas verkligen att jag slipper den också. Den som lever får se! Det verkar i alla fall som att namnet Novalie är spikat och klart :) Känns skönt och helt rätt. Älskar det namnet! Sen om hon kommer ut och ser ut som en annan tjej så får man ta det då, men just nu vill vi ha Novalie :) Våran lilla tös.. Mysis!! Har aldrig haft en sådan längtan efter någon förr, hihi.

Men snart är man där! Då ligger man där och ska trycka ut henne, oj oj. Tiden kommer säkert gå skit fort för det har den ju gjort so far. Ja just ja, sen var jag och Marina på stan igår. Tog en fika på Aldos(?) och var till Emelies nya salong. Jätte fin! Köpte med en blomma till henne och fick även en tid den 25e så då är det dags för klippning. :) Och pappa! Ring mig..

 Jaja, ska väl ta och äta frukost nu jag. Önskar er ALLA en riktigt trevlig helg!!


(denna bild tycker jag är så grymt fin!!)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: