2010-01-17
 01:05:15

Barnvagn

Undra om det går bättre att skriva denna gång, försökte tidigare men då gick det så segt så "sidan kan inte visas" hann komma upp :S Vi var i alla fall till Barnenshus i Gävle idag och kollade på barnvagn. För det första, ÄLSKA barnenshus :) Allt finns där! Stor som bara den och man hittar precis allt man vill ha, var så kul att gå där inne. :D Och jag hittade vår barnvagn, den var SÅ himla fin!! Kostar ganska mycket men har ju en underbar far som ställer upp. :) Jag vart verkligen kär i den, en Emmaljunga kombi vagn i 2010 årsmodell. Och det är ju en beställningsvara så vi ska beställa den nästa månad för det kunde dröja innan man fick den. Jag vill ha den NUUU men jag vill ha bebis NUUUU också ;) Och det går ju inte, haha. Mitt lilla hjärta måste få växa klart först, hihi. Ja och sen åkte vi vidare till Max och käkade där (MUMS!) och sen vidare hem till Sandviken. Köpte bullar på Prix och åkte hem till mamma och fikade lite och pratade i någon timme :) Mycket trevligt!! Och så ringde jag till hon som bor i lägenheten som vi ska flytta in i och hon skulle plocka ut det sista imorgon, eller åtminstone försöka, så skulle jag ringa henne under dagen och som det verkar så får vi nyckeln redan då :) Mamma & hennes bästa väninna erbjöd sig att städa den om vi fick flytta in tidigare.. Suveränt, tyckte både jag och hon som ska flytta. :P Dom slipper städa och vi får lägenheten 2 veckor tidigare. Kunde ju inte bli bättre!! :) Nu är det bara hoppas att han som ska titta på våran vill ha den och flyttar in så fort vi rustat klart och har städat ur den, för då slipper vi dubbla hyror. Då har vi åtminstone ca 2 veckor på oss att rusta och städa och det ska man väl hinna :) Eller det måste vi hinna om det är så att han kan ta den redan 1 februari.. :) Vi sparar 3400 :- så det ska nog brinna ur rövva om det ska behövas, hahah. ;) Så idag har varit en bra dag. Älskling jobbar hela helgen, duktig som han är, så tyvärr kunde inte han följa med och titta på vagn men tog med katalog hem och visade och han tyckte om vagnen som jag trodde :) På tal om älskling, ska krya ned bredvid honom nu och försöka sova lite.
Här kommer en bild på vagnen, men kan bara påpeka att den är sju gånger så fin i verkligheten än på bilden. Man ser inte mönstrerna lika tydligt på bilden som man gjorde när man såg den i butiken.. Men den är underbart fin i alla fall :) Sov så gott och ha en fortsatt bra helg.


Mamma

Ja den var superfin:) kändes konstigt att föreställa sig att DIN bebis ska ligga i den:) har nog inte fattat riktigt än:P ska bli sååå underbart:)

Puss o kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: