2010-01-19
 08:13:06

Det har gått ett helt år

Idag vill jag skriva att det har gått ett helt år sedan min älskade vän Rickard försvann ifrån oss. Jag tänker på Dig och saknar Dig! Har fortfarande ditt mobil nummer kvar och känner inte att jag vill ta bort det ännu. Konstigt det där, men på ett sätt finns du fortfarande kvar :) Jag kan inte fatta att det är ett år sedan mamma kom med beskedet, känns konstigt att tänka tillbaka .. Tänk om du hade varit här nu, vad glad du hade varit för min skull med bebisen och allt! :) Du var en av dom bästa, men det vet du redan.. ♥

Idag, såhär på morgon kvisten, blir det fika med mammi och kims mamma :) Får bli frukost på Lasse's, om vi nu går dit. Sedan ska jag packa ned lite mer i kartongerna, slog mig att det finns inte så himla mycket mer att packa ned. Mest dom stora sakerna bara så det enda som fattas är en släpvagn. Får se när vi bosätter oss helt i lägenheten. :) Skulle vilja få dit lite gardinstänger och grejs med, kanske fixar det senare idag. MVC gick kanon igår, fick lyssna på hjärtljuden lite snabbt och sen fick vi lite papper om BB osv. Nästa gång, då kommer jag vara i vecka 24, då ska dom börja mäta magen :) Det verkar som jag har gått upp all min graviditetsvikt redan, närmare 11 kg. När jag vägde mig hemma hos Joseph för ett par veckor sedan vägde jag nästan 82 kg. Nu hade jag bara gått upp ca 2 kg. Får hoppas att det är så för hon sa att jag inte ska gå upp så jätte mycket mer.. Och större kommer man ju att bli. Har fått jätte problem med halsbrännan och sura uppstötningar, måste lägga av med all skit jag äter nu. Köpte frukt igår så tog ett äpple när jag vart sugen på någonting, ingen konstig mat igår så jag kunde i alla fall sova inatt. Köpte tuggtabletter mot halsbrännan igår men höll på att kräkas när jag tuggade på dom.. Så om det inte släpper så får jag köpa någonting annat som man inte behöver tugga på ;) Nu kommer snart mammi hit och sen ska vi vandra ned på stan. Lägger in en bild på min älskade Rickard också.. Ha en fortsatt bra dag..




(bilden är tagen ifrån facebook gruppen "Rickard Lanner")


Marie

Hej! Marie här, din mammas mail-kompis...

Tänkte bara tipsa om flytande Novalucol (stavning?)

Fruktansvärt äckligt, men sväljs ju lätt undan och man kan ju dricka typ vatten efter. Hade själv jätte-problem med halsbränna när jag väntade mina troll. Men en kvälls-sup Novalucol så sov man gott hela natten.

Kram från mig


emma

du ska köpa flytande Gaviscon.... tuggtabletterna är uräckliga!!



PUBLICERAT: 2010-01-20, 19:20:16 | URL: http://pemsan.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: