2010-01-30
 10:54:32

Foglossning

Ja, det är väl nu man börjar känna att man är gravid på riktigt. Först att jag hade små förvärkar, inga större alls. Sedan började foglossningen, det gjorde däremot ganska ont :( Värkte så jag trodde hela ryggen skulle gå av ibland. Gick dock över lite när jag satt mig i ett varmt bad eller bara duschade varmt. Men det kom ju tillbaka när man klev ur.. Idag är det i alla fall bättre med den saken, skönt. I natt vart jag väckt av mamma som behövde skjuts till akuten i Gävle. Som tur var visade det sig inte vara någon fara, så efter ca 3 timmar fick vi åka hem igen. Men medans vi satt på akuten så kände jag hur vår tös började sparka ordentligt. Kollade ned på magen och där såg jag sparkarna från utsidan för första gången ♥ Det var sååå mysigt så all smärta i kroppen försvann, jag vart så lycklig. En gång sparkade hon så hårt att armen min rörde på sig, haha. Det känns helt underbart att man nu kan se det från utisdan med, riktigt häftigt. Men som vanligt så missar ju Kim alltid det där. Han känner aldrig sparkarna för hon slutar så fort han lägger handen på och igår slutade hon sparka när han satt och tittade på magen .. :P Hon vill inte att pappa ska se, hehe.

Ja, och sen idag kommer min far hit också och blir kvar över natten :) Dock måste vi tillbringa lite tid i gamla lägenheten. Toan ska bli klar idag och tapetseringen lär sättas igång för kl 08.00 på måndag morgon kommer besiktningsmannen och kollar. Bläää, önskar att vi var klar med det där för längesen. Har fortfarande grejer står där som måste köras bort :S Utemöblerna och sen skräpet i förrådet men det får Kim fixa bort. Nästan bara hans saker iaf och jag orkar inte bära och springa i trappor med kartonger igen.. Inte när jag har ont i ryggen i alla fall.. Jaja, det visar sig hur det löser sig. Hoppas ni får en bra helg!! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: