2010-01-12
 11:10:39

God morgon

God morgon allihopa! :) Idag är det en ny dag, en dag närmare vecka 21 ;) Och en dag närmare flytten med. Hon som har vår nya lägenhet ringde igår, vi ska skriva kvitto på nycklarna osv den 31 januari! :) Åh, så jag längtar. Vårat nya liv börjar då, det enda som fattas är ju våran lilltösa. Men nu är jag halvvägs och denna tid har gått så sjukt fort så jag vet att resten av tiden kommer gå lika fort också. :) Underbart! Igår var vi in på Lindex, var massa rea på barnkläder så vi handlade lite. Sommarlinnen, ett par byxor, en grå/rosa huvtröja, bodys och ett par små tofflor :D Så himla fint!! Kan lägga ut bilder lite senare idag på vad vi köpte, hihi. I helgen kommer pappi igen, då ska vi nog åka till Valbo och handla på Ikea. Jag & Kim har ju presentkort där. Sen vidare till Gävle för att titta på barnvagn. :) Men vi kommer inte köpa en ännu, det får vänta tills vi har flyttat så vi slipper dras med extra packning. Men vi ska iaf se om vi hittar någon som passar. :) Nu sitter jag här och är vrålhungrig, måste äta nå frukost snart. Jag känner mig utvilad och pigg idag med, det är så skönt. Den 18e har vi besök hos BM igen också, spännande. Hoppas vi får höra hjärtljuden då, hihi. Man såg ju det lilla hjärtat slå på UL men vill gärna höra det också. :) Jag skrev faktiskt ett förlossningsbrev igår som jag tänkte lämna in på BB sedan, ett tag innan det är dags för att föda. Kommer säkert bli lite ändringar genom tiden som är kvar men det var roligt att skriva det. :) Fick tips om hur man skulle skriva av en BM genom en hemsida. Man har ju ändå en del tankar och så inför förlossningen och visst är man lite nervös och orolig. Men det kommer säkert gå bra! :) Idag är det tänk att jag ska träffa Marina iallafall, får se när hon tänker vakna ;) Vet inte vad man ska göra men det är fint väder så hänga på stan kanske? ;P Haha!! En fika eller så.. Mja, nu ska jag äta lite frukost. Men lägger om sagt in bilderna senare, hoppas jag inte glömmer bara.. ;) Har ju inte det bästa minnet, om man säger så.. Ha en underbar dag!


Marina

Japp en fika blev de ;) och en hel eftermiddag på stan o IKEA :) Nu får vi se till att hitta på något minst en gång i veckan och max sju ggr i veckan ;)



Hörs imorgon!

Pusss <3



Ps. Nu hänger din lill flicka på kylskåpet :)



PUBLICERAT: 2010-01-12, 22:51:40 | URL: http://marinaisabell.blogg.se/
Marie

Hej! Marie heter jag... Jag har haft lite kontakt via mail med din mamma. Vi fick kontakt genom hennes blogg. Men nu har jag inte hört av henne på länge och hon har inte skrivit i sin blogg heller. Mår hon bra? Är lite orolig...

Vilken fin blogg du har förresten. Klappa om magen från mig.

Kram från Värnamo


Anonym

Marie - Ja, hon mår bra :) Kan be henne höra av sig till dig. Tack så mycket :)



PUBLICERAT: 2010-01-13, 11:58:54 | URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/
Marie

Hej igen... Du behöver inte säga åt henne, hon hör nog av sig i sinom tid, jag var bara orolig om når hänt. Med tanke på hennes panikångest-attack och så. Krama om henne från mig bara.

Kram till dig oxå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: