2010-01-18
 00:17:19

Härlig söndag!

Denna söndag började med att jag och pappi åt frukost på Marangoni, mums! Sen gick vi en sväng och slutligen hem till mamma. Hon jobbade dock då. Hon med lägenheten ringde och sa att dom snart var klara och jag kunde hämta nyckeln :) Så nu har jag den dit, ska dit imorgon och städa lite. Såg inte så tokigt ut alls, det är som en vanlig storstädning som man har hemma, typ. Och hur fort går inte det när den är tom?? :) Blir väl att man börjar ta dit kartongerna man packat ned och sen hem och fyller upp dom igen. Får se när vi kommer flytta in helt, behövs ju släpvagn och skit med. Men hoppas på snart!! :) Pappa åkte hem runt 16.30 och jag och mamma drog iväg och käkade. När jag kom hem slocknade jag på sängen och älskling kom hem runt 20 tiden ifrån jobbet. Jag är fortfarande trött så ska lägga mig bredvid min sockertopp som redan har somnat så sött :) Imorgon ska jag upp tidigt och börja ringa lite samtal, se till så allt ordnas med el och skit.. Sen runt lunch ska vi till BM och klockan 14 kommer den där killen hit på visning av lgh. Ja, efter att han varit här så blir det väl att man drar iväg till nya lyan och torkar ur skåpen till att börja med.. Får se hur långt man hinner och orkar. Blir väl antagligen så att man städar den helt och hållet imorgon så är det fritt fram att börja flytta in sen bara. Lika bra att ha det gjort! :) Så, denna helg har varit helt okej. :) Nu blir det som sagt sängen så sov gott allihopa!
















Mamma

Hahaha, jobba? Kallar du det att jobba när jag hjälpte Kerstin? Vart är då lönen? :P

Det blir bra det där med lägenheten, den var jättefin:)

Puss o kram


Marina

Nämen, vilka fina bilder du har lagt upp då :) 2 snygga tjejer och en söt liten i maggen :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: