2010-01-18
 09:35:50

MVC

Idag ska vi som jag skrev tidigare till MVC :) 10.30 har vi tid där. Jag har haft en förj-vlig natt. Låg från kl 01 och mådde så illa och hade sura uppstötningar så jag trodde jag skulle dööööö. Det gjorde så jävla ont alltså, så nu måste jag vandra till apoteket och köpa någonting mot det för jag står inte ut. När klockan var 03 hade jag inte somnat än, upp och ned ur sängen och drack vatten men då tyckte jag det bara vart värre. När klockan var efter 03 någon gång så funderade jag på vad som kan vara bra eller lindrar att det gör så ont. Så kom jag på att vi har ju nyponsoppa, drack några klunkar och pang tjong så vart det bättre så runt 03.30 ca lyckades jag till slut somna. Är helt död idag eftersom det  här är andra natten på rad som jag inte kan sova. Jag hoppas det är annorlunda ikväll.. Anar att jag kommer vara något trött men jag ska i alla fall pyssla i den nya lägenheten. Åtminstone städa den och om vi har tur så kanske älskling får låna en bil ikväll så vi kan köra några kartonger.. Vi har ju fortfarande 1800 kr som Samuel verkar vägra ge tillbaka till oss, det hade varit ganska passande att få dom nu så man kan hyra släpvagn och handla lite grejer men ICKE! Är så jävla trött på att jaga dessa pengar så man spyr ju snart. Jävla människa! Hur fan kan man göra så? Fattar inte det.. Det är nästan 2000 kr och nu efter juletid som man har så grymt dåligt med pengar. Det handlar inte om att vi har lånat ut, lite mer komplicerat än så. Han har tagit över Kims bil och det dröjde innan ägarbyte papperna kom, så därför skulle Samuel ge pengar till Kim varje månad för bilen som dras på autogiro från Kim. Det var samma strul sist, då fick vi pengarna efter kanske 1,5 månad och ett jävla massa tjat. Nu drogs det igen så vi har alltså betalat bilen som Samuel sitter runt och åker i, kan man säga. En bil som vi inte ens har tillgång till... Ägarpapperna är inskickade och påskrivna, ändå så ramlar det in ÄNNU en räkning. Då ringde Kim till Bilcity och då hade dom inte fått in papprerna. Vad fan är det här, egentligen? Hur svårt ska det vara... Men dom kan knappast dra pengar av Kim för en bil som han längre inte är ägare på.. Då blir man tokig för då är det ytterligare pengar man ska jaga av Samuel och det har jag fått nog av nu, kan jag bara upplysa er om. Man kan inte lita på någon! Jaja, nog om det (för vi ska ha våra pengar).. Jag lär väl fixa det sista här hemma innan man ska iväg till BM. Jag skriver mer senare!


Mamma

Hoppas ni får höra hjärtljuden idag nu då:) Sen får du skaffa medecin mot halsbrännan, lägga om kosten lite kanske.

Puss o kram


Anonym

Omeprazol och gaviscon fungerade superbra för mig när jag hade halsbränna iaf! Kram



PUBLICERAT: 2010-01-18, 14:36:13 | URL: http://Emel1e.blogspot.com
Anonym

Emelie - Jag köpte gaviscon tuggtabletter igår men det var ingen höjdare kan jag säga. Klarade inte av att tugga på dom så om det inte blir bättre får jag nog köpa någonting annat.



PUBLICERAT: 2010-01-19, 08:15:55 | URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/
Emelie

haha ne dom är absolut vidriga men efter ett par tabletter så vänjer man sig.. Men testa omeprazol isåfall, för dom sväljer man ner bara! Tror dom har längre och bättre effekt också..



PUBLICERAT: 2010-01-19, 11:09:16 | URL: http://Emel1e.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: