2010-01-06
 11:21:45

Mysig helg!

I helgen åkte jag & älskling till Sundsvall för att bo 2 nätter på hotell Elite Knaust :) Ett grymt fint hotell med god frukostbuffé. Fanns dock inte mycket att göra där, var alldeles för kallt för att vara ute och prommenera. Första dagen kom vi dit runt 16 tiden, tog en powernap efter incheckningen och åt sedan på kvällsidan på en jätte mysig restaurang. Vi gick upp till hotellet igen och bara myste resten av kvällen. Dagen därpå var det äntligen dags för frukostbuffén. Och vad gott det var! :) Mums! Man önskar man hade tillgång till sånt varje morgon, vilken lyx ;) Vi bodde mitt i stan också så det var bara gå utanför dörren så stod vi i centrum. Så vi tog oss en liten prommenad och gick och tittade lite, hittade massa söta barnkläder. Vill handla ihjäl mig!! :) Sen köpte vi mackor från Subway och traskade tillbaka till hotellet och fortsatte slappa. Tog en fika senare på kvällen.. Dags för hemfärd på söndag morgon, vi åkte direkt efter frukosten. Skönt att få vara borta men skönt att få komma hem också :) Sedan den resan har allt varit lugnt bara. Nu väntar vi på att få flytta, vilket vi gör den 1 februari :) Så det är god tid att börja packa snart också.. Måste dock ringa de som bor där nu och säga att vi kan flytta in redan då, för egentligen är det inflyttning 1 mars. Men dom skulle flytta till hus tidigare så vi kunde ta lgh tidigare då också.. Ja, sen den 18e är det dags för barnmorskan igen. Får se vad hon har att säga då :) Annars är det inget särskilt som händer.. I helgen vet jag inte vad som sker, börjar känna mig förkyld nu så man får väl vänta och se. Men annars fyller Micke år så man kanske kikar förbi där.. :) Ja, tänkte bara uppdatera er lite snabbt med vad som hänt på senaste. Dessutom är jag i vecka 18+6 idag så imorgon går jag in i vecka 19!! :D Det ni!! Läste att det är dags att börja röra sig lite mer så man förbereder kroppen inför förlossning och dessutom har man lättare att komma i form efter om man ser till att träna lite. Skulle haft en simkort på badhuset, hade man kunnat simmat lite. Men det är ju alldeles för dyrt dock.. Men nå prommenader ska man väl kunna se till att göra en gång om dagen! :)

Skriver imorgon om vad som händer med bebis och kroppen i vecka 19 :)


Alexandra

Men om du är i vecka 18+6 så är du ju i vecka 19 redan. Imorgon går du in i vecka 20. Enligt familjelivs gravkalender är det så iaf. :)



PUBLICERAT: 2010-01-06, 11:51:55 | URL: http://alexandrawistbacka.bloggplatsen.se
Marina

Äntligen lite läsning igen :) När det börjar bli "varmare" väder hänger jag gärna på några promenader :) Ska börja gå på morgonen innan frukost from nästa vecka.. harkel.. om de inte är - 25 ;P



PUBLICERAT: 2010-01-06, 14:51:41 | URL: http://marinaisabell.blogg.se/
Anonym

Alexandra - Nja, jag vet inte hur det där fungerar på familjeliv. Det är lite knas. Men när vi var på UL så sa hon att jag byter vecka varje torsdag. Och då var jag i vecka 18. Så det måste bli vecka 19 imorgon, kan ju inte hoppa över en vecka direkt. På familjeliv står det att jag är i veckan 19 nu, 18+6 .. Men det där är så krångligt.. Fattar noll, vet bara att jag går in i ny vecka imorgon :P 19 eller 20, spännande. Haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: