2010-01-21
 21:53:59

Nu har vi flyttat

Tänkte skriva ett snabbt inlägg medans jag har internet en stund. Vi har flyttat nu :) Trivs hittils jätte bra, har dock inte kommit i ordning helt och hållet ännu men det kommer så småningom. Lite saker vi skulle behöva men det tar vi sedan.. Går även in i vecka 22 idag, ni kan väl googla det om ni är nyfiken på vad som händer i magen. Hinner nog inte skriva ned det utifall internet dör innan jag har skrivit klart.. Tänkte bara göra en kort sammanfattning av vad som hänt här hemma. Vi får vårat internet om 8-10 dagar så det dröjer ett tag.. Men uppdaterar så ofta jag kan..

PS. Hon sparkar och har sig. Har även fått mina första bristningar på magen men dom sitter jätte långt ned och är pyttesmå så än är jag inte orolig ;)


Pappa

Hoppas att ni får det bra i lägenheten.Vad är det för saker ni behöver?Sköt om dej Prinsessan min Pappi


Angelica

Pappa - Ja, vi får det kanoners! :) Det är lite grejer från Ikea, som vi kikade på när du var med. En till byrå, speglar, tavlor, köks grejer och så :) Kommer du till helgen eller?

Sköt om dig du med pappi! :)



PUBLICERAT: 2010-01-24, 23:09:42 | URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: