2010-01-31
 23:04:29

Pencilin

God kväll, gott folk! :) Nu är det söndag, snart måndag, och lite har man väl fått gjort. Fixade nästan det sista i gamla lägenheten igår. Utemöblerna kvar men älskling ska låna en firma bil imorgon förmiddag så vi kan köra bort dom därifrån. Besiktningsmannen kommer dit till 8 imorgon bitti *puh* och jag måste såklart vara med. :/ Drygt! Nycklarna ska vara inlämnade kl 11 så förhoppningsvis kan Kim skjutsa mig dit så jag slipper gå i kylan. Efter det kommer Marina och då ska vi traska ned på stan. Hon ska få hålla mig sällskap medans jag köper nya underkläder och något varmare att ha på mig så jag inte åker på ännu en urinvägsinfektion. Och på tal om det så var jag till familjeläkarjouren här i sandviken idag. Fick tid kl 12.20 så vi åkte in dit och jag fick pencilin mot urinvägsinfektionen då han sa att jag verkligen behövde eftersom jag kissat lite blod. Så nu har man satt igång med den också, hatar att äta tabletter när jag är gravid men det är ju ett måste. För min egen skull och barnets skull. Så förhoppningvis känns det bättre snart.. Pappi åkte hem idag också, det har varit mycket trevligt att ha honom här. Han lagade en sjukt god köttfärssås idag :) Mums! Då har jag mat imorgon med, hihi. Ikväll har jag så ont i huvudet så jag ska snart lägga mig, tänkte jag. Ska ta sista pencilinet tillsammans med yoghurt först bara. Skriver kanske en rad imorgon också :)
Sov så gott allihopa!





(gud så jag längtar till sommaren)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: