2010-01-16
 11:03:10

Titta på barnvagn

God morgon! :) Eller, god förmiddag. Nu har jag vaknat efter att inte ha sovit så jätte bra inatt. Fick gå upp och kissa några gånger sen så kelade katten med mitt ansikte tidigt imorse och gav inte upp heller!! Vart på riktigt dåligt humör. Men jag lyckades somna om när älsklingen hade åkt till jobbet. Idag kommer pappi också, mycket trevligt! Vi ska åka till Barnenshus i Gävle och titta på barnvagnar. :D Yippiiii! Vad kul det ska bli.. Ja, och sen ringde mamma igår. När vi flyttar blir kommer vi bo dörr i dörr med mammas bästa väninna. Och hon hade sagt att om vi ringer till dom som har lägenheten nu (dom har flyttat ut redan) och säger att vi kan städa så kanske vi kan få flytta in tidigare. :) Ja, det skulle vara något det! Ska höra av mig till dom idag, tänkte jag. Slipper dom städningen så borde dom vara nöjda, ju ;) Och på måndag kommer ännu en till och kollar på denna lägenhet, förstår inte riktigt vad Allokton håller på med. Det har varit jätte många och tittat och mer än hälften har varit intresserade. Ändå så fortsätter det välla in folk. Det är inflyttning den 1a mars på våran, ska inte dom som vill ha den hinna säga upp sin nuvarande? :S Eller, så har dom sagt att dom varit intresserad fast ändå inte varit det. Meen, det är dom som går miste om en fin lägenhet.. :) Hursom, han som kommer på måndag kan flytta in tidigare och det vore toppen eftersom vi kommer få dubbla hyror. Och då kan han ta denna from mitten av januari och dela på hyran. Hade ju gått ännu tidigare men vi måste tyvärr(!) tapetsera om på vissa ställen där katterna varit så söta och rivit sönder tapeter. Tur att det fanns kvar för dom har bara rivit på fond tapeterna. Men får vi flytta in tidigare i en andra så kanske han kan ta denna ännu tidigare än i mitten av februari. Jaja, time will tell.. Igår, innan jag somnade, sparkade lillan hela tiden tror jag. :S Haha... Synd att kim inte kunde känna någonting, konstigt, men jag kände det jätte bra i magen. Ja, så är det. Annars blir det bara lugnt i helgen.. Får se vad som hittas på! :) Nu ska jag leta reda på någonting att ha på mig och sedan traska till mammsen.

Ha en underbar helg mina fina vänner!


Anne Vikstrand

Om ni inte vet vad ni ska ha och behöver hjälp rekommenderar jag er att åka till babyproffsen istället för barnens hus. Både jag och många jag känner har blivit dåligt bemötta på barnens hus. Sätter inte min fot i deras byggnad igen, tyvärr.



PUBLICERAT: 2010-01-16, 15:21:22 | URL: http://anonnone.blogg.se/
Anonym

Anne - Jo, vi var in idag och jag har hittat min vagn som jag vill ha :) Från barnenshus, alltså. Jag vart inte dåligt bemött, personalen var jätte trevlig och hjälpsam. Fick svar på alla frågor jag hade plus lite tips.. :)



PUBLICERAT: 2010-01-16, 20:20:44 | URL: http://angelicahedqvist.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: