2010-07-13
 13:33:38

Härlig natt!

Ja, förutom den extremt äckliga värmen så var detta den bästa natt på länge. Lillgumman var så himla nöjd och skrek inte en enda gång! Hon åt, somnade på mitt bröst och låg där. Hehe! Dock ville hon inte ligga i sin säng och om jag la mig ned med henne på bröstet så vaknade hon då också. Så, jag fick bänka mig framför tvn till närmare 03.45 imorse med henne på bröstet. Men vad gör det! Det är ju så himla mysigt. Jag hade sovit på kvällen en liten stund så jag var rätt pigg i natt. Kim sov från 21 ungefär tills ja, 03.45 imorse. Han vaknade av att hon började låta lite när jag la henne ned i våran säng så han tog henne så jag fick sova :)

Hon var då vaken 1,5 timme ungefär men hade inte skrikit nå speciellt mycket. Han tog med henne ut på en tidig morgon prommenad :) Jag och lillan sov länge idag på förmiddagen sen fick hon mat och somnade kort därefter igen. Idag är det dags för BVC igen också. 15.00 ska vi vara där och jag vet fortfarande inte om jag kan säga att minifomen hjälper :S Tänker nog i alla fall vänta och se hur denna natt kommer att bli, är hon ledsen som hon brukar vara så börjar jag med Sempers. Vi var och köpte det igår..

Ne, man kanske ska försöka hinna slänga i sig lite mat innan man ska iväg .. Äter sååå dåligt på dagarna :(
Men det beror nog på värmen..


Marie

Det gör inget om man äter dåligt, bara man dricker ordentligt.

Kram från Marie i Värnamo



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: