2010-07-27
 21:19:56

Hm..

Kom på idag att det är faktiskt ganska tråkigt att man behövde skapa en privat blogg för nu blir det inte alls mycket skriva i den här :/ Hade faktiskt många läsare så man var väl dum som brydde sig för mycket om dom enstaka som orkade bry sig för mycket och gav negativ kritik hela tiden.. Men så kan det vara, synd att andra ska lyckas förstöra för alla andra också. Jag kanske kan göra lite annan uppdatering här också än bara om Novalie. Säg till hur ni tycker att jag ska göra, om jag ska blogga på bara denna eller om jag ska hålla mig till min privata när det kommer till privat. Jag tror dock att mina problem osv inom förhållande och familj stannar i den andra bloggen. Men lite mer vardagligt kan man ju allt skriva om här :)

Jag har inte så jätte mycket att berätta förutom att det blivit en hel del shopping nu på sista tiden. Alldeles för mycket ;) Men det är roligt också! Har köpt 3 par skor, 2 klänningar, underkläder, leggings och 2 tröjor :) Lite från Nelly och lite ifrån olika butiker i Valbo :)

Nu har jag så ont i huvudet, andra dagen på rad. Ska ta en tablett snart och hoppas på att det går över så jag kan ta en prommenad med Johanna senare :) Ja för min plutt är här och hälsar på :) Hon träffade Novalie för första gången idag också, gissa om hon vart glad? :) Sen följde jag med henne och hennes familj till Valbo också så jag har blivit bortskämd med mycket egen tid nu på senaste. Men en glad mamma ger en glad bebis, eller hur ? :)
Att få hämta lite energi och umgås med vänner behöver man ibland.

Novalie somnade efter klockan 04 imorse, vaknade 06.40 och matades. Somnade om runt 7.30 kanske. Så fick jag sova till kl 11.. Förmodligen därför man har huvudvärk också..
Kim och lillan ligger och sover här i soffan bredvid mig. Tur är väl det för då är Kim pigg till ikväll så kanske jag får vila lite senare också.. Jaja. Det var väl allt för denna gång!


Sandra

Tack så mycket gumman :D Jaa det måste vi verkligen , ja det börjar dra ihop sig nu och jag är lite nervös och det skulle vara skönt och prata lite om det med nån som nyss varit med om det :D Puss



PUBLICERAT: 2010-07-28, 13:59:11 | URL: http://ssmekstrom.blogg.se/
Susanne

Jag tycker att du bara ska ha en blogg. Har följt dig ganska länge men nu händer det inte mycket här.



Skit i andras åsikter, lev ditt liv.



//Sussie



PS: Söt dotter du har.



PUBLICERAT: 2010-07-30, 09:46:35 | URL: http://metrobloggen.se/sussie63
Marie

Har också följt din blogg ett tag och önskar att du fortsätter! Strunta i de få som ger elaka kommentarer, stå på dig ist och fortsätt blogga. Det är en intressant blogg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: