2010-07-13
 12:34:35

Privat blogg

Nu har jag fixat min gamla blogg och tänker börja skriva om mer privata saker där än här. Den är lösenordsskyddad med användarnamn och jag ger bara ut den till vänner & folk som inte är ute efter att kritisera mig som mamma. Eftersom jag tänker välja ut läsare med omsorg så får ni skicka ett mejl till mig om ni vill ha användarnamn och lösenord.

Jag kommer att skriva lika mycket i denna, om inte mer, men det blir inte så personligt som det varit. Om jag mår dåligt, tycker att det är jobbigt eller vad som helst som har med mitt mående att göra, så kommer jag INTE skriva det här. Jag har ledsnat på folk som inte har något liv och därav kritiserar andra för deras.

Maila till: [email protected]
om ni är intresserad av att läsa den andra..
Man kan även prenumerera på den, finns en knapp under profilbilden.
(om ni tycker det är lättare så skriv ett meddelande på facebook)


Klicka → HÄR
för att komma till den privata bloggen.


Marina

Jag vill ha lösen :)


angelica

ja vill ha lösen mejla mig på facen:)



PUBLICERAT: 2010-07-14, 08:51:04 | URL: http://davinekevinelias.blogg.se/
linda

jag vill också ;)


erika

jag vill gärna ha lösen :)



PUBLICERAT: 2010-07-28, 17:42:13 | URL: http://eeriiika.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: