2010-07-08
 16:50:34

Skön dag

Den här natten var så mycket bättre än de andra :) Undra om dropparna börjar ge resultat? Hon började skrika lite runt 21 tiden eller något sånt men hon skrek inte mer än sammanlagt 1 timme kanske. Hon somnade vid mitt bröst och vaknade när jag la ned henne i sängen. Fick göra så 2 gånger sen sussade hon så skönt :) Det var en himla lättnad att veta att hon kanske inte har så ont längre.. :) Får se hur denna kväll och natt blir.

Hon sov i alla fall jätte bra. Vaknade runt 5 imorse och ville ha mat, var vaken 1 timme och var på jätte bra humör. Hon låg i mitt knä och tittade på mig nästan hela tiden, det var så mysigt! Har aldrig haft ögonkontakt med henne så länge som jag hade. Började nästan böla ;) Hon somnade igen strax före 06 och sov fram till 11 tiden. Gav henne mat igen och sen sov hon till 14. Men då var jag nere på stan med Marina så Kim gav henne ersättning. Hon var inte riktigt nöjd när jag kom hem närmare 15 tiden så då fick hon amma lite och sen var det bra :) Nu sussar hon så sött igen. Min lilla prinsessa!

Det var rätt skönt att gå ned på stan ensam med en kompis, dock saknade jag henne och hade svårt att bestämma mig för om jag skulle gå ner med henne eller utan henne. Men Kim sa att jag kunde gå ner själv så då gjorde jag det :) Men sprang nästan hem för att jag saknade henne så, hehe.

Egentligen ska man väl lägga sig och vila lite nu men jag har ju ingen ro till det. Jag är ganska trött fast jag sovit bra. Man vet ju aldrig vad kvällen har att bjuda på så man borde vara rejält utvilad. Men men, vilar man inte får man skylla sig själv. Hinner nog lägga mig en sväng senare OM hon nu skulle vara skrikig ikväll. :)

Hoppas ni haft en bra dag i värmen! Ska försöka ta lite kort på mig och Novalie tillsammans snart med!


Marina

De va jätte trevligt o träffa dig idag gumman :) Vi ses snart igen, helst inom någon dag :D Pussa Novalie från mig :)


Mamma

Så under bart med såna stunder och det kommer massor av nya härliga saker hon kommer lära sig:))


Johanna

Hej min skatt!Vad skönt att hon börjar må lite bättre!:) Håller tummarna på att det håller i sig! Jag tycker det är bra att du tar lite "egen tid" då det inte står på innan hon ska börja på dagis och då är du ifrån henne några timmar), så det är bara att njuta av tiden du har med henne, men också tiden då du får ta hand om dig själv! En glad mamma, ett glatt barn!:) jag saknar dig och älskar dig vännen! Pusspuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: