2010-07-07
 23:19:09

Slapp dag

Idag har det varit en riktig slapp dag :) Sov fram till 12 och sedan somnade jag igen mellan 16 och 17 tiden. Det var riktigt skönt! Har bara varit hemma hela dagen och vid 18 tiden fick jag besök av Angelica :) Mycket trevligt! Hon höll och gosade med Novalie nästan hela tiden hon var här, det tyckte hon nog var riktigt mysigt :D Fick också en hel kasse med kläder till lillan ♥ Hon visade även ett sätt att hålla lillsnuttan på om hon har ont i magen och det verkade Novalie gilla. Det uppskattas dock inte lika mycket nu ikväll men det är det inte mycket som gör :P Hon somnade så gott vid mitt bröst efter matning men började skrika när jag la ned henne i spjälsängen. Tycker ändå inte att hon skriker lika intensivt ikväll som alla andra kvällar. Får se om vi kan få henne att somna in snart igen..

Imorgon eftermiddag ska jag träffa Marina också. Får se vad vi hittar på :) Kim ska åka och fiska imorgon bitti fram till lunch tiden. Hoppas ni haft en bra dag! :)

Ps.. Sluta läs min blogg om det stör dig så mycket.
Jag har en blogg om min vardag som småbarns förälder och därav delar jag med mig om hur det kan vara.
Stör det vissa så sluta läs helt enkelt :)


Mamma

Vad skoj att hon kom och vad snällt med kläderna:)) verkar jättegullig den där tjejen:) puss


M

jag tycker att du ska strunta i sura fjantiga människor som uppenbarligen inte har något eget liv eftersom att dom känner behov av att pika dig på bloggen. Personligen så tycker jag att det är starkt av dig att prata öppet om hur det kan vara att vara nybliven mamma!


Angelica

Tack! Alltid roligt med lite uppskattning :) Jag ska strunta i dom. Vet inte varför jag ens har brytt mig.



PUBLICERAT: 2010-07-08, 05:40:37 | URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/
angelica

ja tycker det med är väldigt starkt och modigt att dela med sig om dem jobbiga sidorna som småbarnsförälder med,det är tufft,men alla goda stunder väger över,och du är en sån fantastiskt fin mamma:)



PUBLICERAT: 2010-07-08, 10:11:36 | URL: http://davinekevinelias.blogg.se/
Anna L

Ja skit i dom!! Ni är så duktiga du å Kim =) Pusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: