2010-07-02
 12:54:37

Varmt!

Okej, då var det dags att klaga på värmen igen men när man har ett litet barn så blir det ännu värre! Gå och konka runt på henne i famnen och det är 100 grader varmt i lägenheten, ingen höjdare! Dessutom ska vi åka till Enköping fram och tillbaka idag och Novalie kommer väl dö av värmen. Plus att vi ska trängas 3 st bak! Herregud, hur ska detta gå :P Tur man har mer plats på vägen hem .. Vet inte hur lång tid det tar att åka dit heller.

Vi hade ju planerat att åka till Ockelbo i helgen också men om det är såhär varmt så är vi nog tvugna att hoppa över det. Vagnen blir kokhet när solen ligger på och det finns ju inte direkt någon skugga där :/ Suck. Hade varit roligt att få göra någonting men vill inte riskera att hon får värmeslag. Jaja, det är som det är!

Hoppas alla får en bra helg också :) Sola mycket! Själv lyser mina ben vitt på långa vägar, nästan så man får ta på solglajjorna om man ska visa benen. Haha! Kanske får spruta på lite brun utan sol spray så man kan gå utan tights åtminstone. Man får ju skämmas hur man ser ut! :P


Anonym

Kände samma sak här, med värmen i bilen. Så vi fick sälja bilen och köpa en med AC istället.

Kände mig så hemsk mot mitt barn bara jag körde upp till affären i värmen. Blir så sjukt varm i bilen.


Fia

Jo, något intensivt solande blir det inte i år..

Men vad gör det att vara blekast i stan.. När man har sin egen solstråle...



PUBLICERAT: 2010-07-02, 13:32:08 | URL: http://vantanpaskrutten.blogg.se/
Angelica

Ja, vi har AC men den fungerar dåligt. Man vill ju inte dra på den heller för man har ju hört att dom små kan bli sjuk om den drar på bebben för mycket..



Fia, det har du så rätt i :)



PUBLICERAT: 2010-07-02, 21:24:50 | URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/
johanna

haha det är illa hjärtat:) jag tyckte solen reflekterade bra idag.. nu vet jag vad det berodde på ;) haha. jag saknar dig, hoppas du haft en bra dag! saknar dig massor.. pusspuss


Angelica

Haha, nu var ju du roligt Johanna ;) Såg du min nya tatuering? När ska vi ses??? Saknar dig!



Puss!



PUBLICERAT: 2010-07-03, 07:45:46 | URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/
johanna

haha ;) var det din tatuering???:O den var verkligen jätte jätte fin! trodde aldrig du skulle våga göra en till (utan o dö på kuppen alltså) haha! åh snart älskade!! så snart jag blir ledig mer en 1 dag!! tänker på dig hela tiden! jag kan ringa dig ikväll! slutar jobba 8. Tusen pussar och kramar hjärtat mitt <3<3


Angelica

Klart jag vågar göra flera :D Ska göra ännu en till på vaden. Men kan säga att det gjorde ont!! Ja, det tycker jag. Ja gör det! Kim gör ju som han vill han så han åker och fiskar ikväll så det är bara slå en pling..



PUSS! <3



PUBLICERAT: 2010-07-04, 16:16:21 | URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: