2010-07-01
 12:14:58

Vart tar tiden vägen?

Idag är Novalie 16 dagar!! Herregud, jag hinner inte alls med. Känns ju som att hon kom ut för någon enstaka dag sen bara. Hon är en halv månad redan. Det är skrämmande alltså vad fort det går! Snart står man där och ska fira hennes 1 års dag, hehe. Men som jag längtar! Och vad mycket man har att se fram emot nu. Någonting nytt hela tiden. Hennes leende, när hon börjar skratta ordentligt, första tanden, när hon kan sitta och allt det där :) Så himla mysigt att se henne utvecklas så snabbt. Hon är jätte stark i kroppen redan, håller upp nacken rätt bra och har starka ben och armar. Min tös det!! :)

Hon ligger just nu här i vår säng med mig, halvsover. Är på väg att vakna och det finns absolut inget bättre än att ligga och se på henne när hon är nyvaken, hon sträcker så härligt på sig så man blir alldeles varm i kroppen :) Min finaste, vackraste flicka! :) O ju mer hon växer desto mer lik mig tycker jag att hon blir. Men hon är fortfarande pappsen upp i dagen.. :) Ja, det är härligt med bebisar. Så underbart!

Vädret idag är ju inte sådär på topp direkt, igår regnade det och åskade men solen tittade iaf fram då och då. Men det kan vara skönt med en sån här grå och lite svalare dag då det ska bli över 30 grader i helgen. Dessutom ska man gå på Ockelbo marknaden också, PUH! Man avlider väl.. Det blir ju också så jäkla varmt i vagnen men hon får nog ligga i blöja bara :P Annars svettas hon så otroligt mycket. Det löser sig :) Någon mer som ska på Ockelbo marknaden kanske? Tror vi åker dit på lördag förmiddag. Annars blir det väl på söndagen. För de har väl öppet då också? Har för mig det var 3 dagar i alla fall..

Kort från Furuvik kommer också, att man alltid är så jäkla seg på att lägga in kort :P Inga märkvärdiga i alla fall men kanske kan vara kul o se.. Beställt massvis med kort på Novalie också som jag hade hoppats på skulle komma idag.. Men icke! Brukar normalt sett ta 1 dag bara så har man dom .. Men vet inte vart dom tagit vägen :P

Ne, nu ska jag börja göra någonting. Lillsnuttan har precis vaknat också :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: