2010-06-08
 10:47:36

6 dagar

6 dagar över tiden idag. Bläää.. Hade lite ont i natt och i morse men bara kraftiga förvärkar. Dom kommer också efter varje gång jag kissar.. Vaknade rätt sent idag jämfört med alla andra dagar men det var skönt. Fint väder är det så idag ska jag försöka göra någonting, ta mig ut på stan eller något så jag får röra mig. Eftersom jag fick dom där annorlundare värkarna igår när jag rörde på mig så kanske det är bra.. Det hjälper kanske till att sätta igång? Dock mindre roligt om dom skulle komma regelbundet och tätt när man sitter och fikar eller något :P Men för mig gör det inget, vattnet får gärna gå när jag är inne på gallerian om det är så, nu längtar jag bara nå så oerhört efter min Novalie. Tack ni som kommenterade att det är nära när man känner värken i ryggen, det gör min dag lite bättre och om jag nu fortsätter gå över flera dagar till så kommer inte dom kännas lika långa när andra säger att det är nära :) Oavsett så har jag gått över 1 vecka imorgon och den veckan har gått jäkligt fort så om jag går över 2 veckor så vet jag att det bara är lika lång tid kvar som jag redan gått över nu..

Jag undrar om sex verkligen hjälper, jag är ju faktiskt inte sådär jätte sugen på att ha det :P Men många säger att det funkar men jag är skeptisk. Just nu är det bara bökigt att hålla på med sånt. Kim blir ju glad såklart men jag kan liksom inte släppa blicken ifrån min gigantiska mage och då känns det bara fel :P Vad tror ni?

Men nu är jag hungrig så ska äta frukost och pussa lite på min gubbe som har ont i magen :(
Ha en jätte bra dag. Skriver mer ikväll!



Jag & Johanna för längesen :)


Anne

Sex kan hjälpa. Dels för att du rör dig och stimulerar. Så är barnet redo kommer det hjälpa. Precis som med allting annat, tex gå i trappor osv. Tydligen så ska ett ämne i spermierna kunna sätta igång också. Men jag har läst att det behövs ungefär 5 KILO sperma för att just det ämnet ska hjälpa. haha :)



PUBLICERAT: 2010-06-08, 12:09:32 | URL: http://anonnone.blogg.se/
Frida

Ät en hel annanas, inte på burk utan färsk och sen sex. Det har funkat för både mig om min kompis. För oss va våra barn ute inom 6 timmar, kanske värt ett försök :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: