2010-06-04
 16:57:33

Bakat

Denna dag började jag med att baka :) Herregud vad jag håller igång, haha. Bakade en tigerkaka och en kladdkaka. Gott! Har dock inte ätit nå mat alls idag, är inte ett dugg hungrig heller. :S Konstigt, brukar vara hungrig rätt ofta annars. Har varit dålig i magen med, kan det vara ett tecken på att någonting är på gång???
Mamma och bror min var hit på fika och bror gick härifrån med en tatuering gjord av min fästman. Det var 2 gången han tatuerade (första gången var på sig själv) och nu fick bror vara försökskanin. Sjukt bra vart det! Är stolt över min älskling ;) Han är så duktig.. *Se bild själv*

Ja, annars har jag inte gjort något mer än så. Detta blir 2 dagen jag spenderar hemma. WOW, ett under att man inte varit ute någonting. Men igår vart det ju storstädning så var helt slut efter det. Sen har jag ju haft besöket här som jag själv brukar besöka om dagarna, hehe. Skulle dock behöva en prommenad och få lite frisk luft men vet inte om jag orkar.. Lite senare, kanske :) Känner för att gå ned på stan och spendera pengar. Tyvärr så börjar det sina i kassan så man ska hålla i det sista nu när man får bebis kanske. En vända på dollar skulle jag vilja göra, kanske tjatar med älskling dit innan det stänger ;) Alltid kul att gå där inne och titta..

Igår hade jag rätt ont, kändes som hon var på väg ut med huvudet. Ilade som f*n, så mycket att jag ställde mig på tå och ville lyfta från golvet. Haha... Men ändå så hade man ett leende på läpparna! Imorse när jag vaknade hade jag förvärk också. Har haft små värkar under dagen, sånna som inte gör ont utan man känner bara av dom som en svag mensvärk. Inget nytt, med andra ord. Men jag håller tummar och tår att det händer någonting i helgen.. Vill verkligen inte gå över tiden så mycket mer .. Men någonting som känns underbart är att graviditeten har gått så SJUKT fort. Inte ett dugg segt. Inte ens dom här 2 dagar man gått "över tiden" har känts långa :) Gäller att man planerar dagarna så försvinner dom snabbt.. Skönt är det i alla fall..

Ja, vi får väl se om jag skriver något imorgon. Annars vet ni vart jag är ;)



Den ser mycket bättre ut i verkligheten. O:et ser inte ifyllt ut men det är det
och som sagt, ser inte så tunt ut IRL. Var nog vinkeln :)
Grymt för att vara 2 gången, va?? :)
Den ska även fyllas i..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: