2010-06-09
 17:10:13

Barnmorskan

Det gick bra hos barnmorskan, vi pratade bara lite om att det är jobbigt nu osv. Ska även ringa och boka tid för ultraljud imorgon, får se om jag får åka på det på fredag eller måndag. Hon tyckte jag skulle fråga om jag kunde få komma på fredagen eftersom det är så tungt och jobbigt nu. Får se vad dom säger för någonting..
Hjärtljuden låg på 140 och allt såg bra ut. Har gått upp ännu mer i vikt men jag har jäkligt mycket vätska så man kommer väl få spendera en hel del tid med att kissa sen när hon kommit ut.. Men det var skit samma, bara hon kommer :) Får se om hon gör det, hoppas verkligen det så man slipper att bli igångsatt ...

Annars har det inte hänt mycket mer än så idag, somnade kl 11 och vaknade 13. Tog på krafterna att kliva upp 6 imorse.. Det tänker jag inte göra om förns det behövs, haha .. ;)

Hoppas ni haft en bra dag.


Anonym

Du ha ha redig tur om dom låter dig komma på UL så tidigt. Har en kompis som inte ens kunde komma upp från sängen, hon var alltså sängliggandes och fick inte komma in :S Sjukt.


Angelica

Vi fick tid imorgon först men sen ringde dom och bokade om oss till måndag bara för att allt såg bra ut. :/



PUBLICERAT: 2010-06-10, 16:16:10 | URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: