2010-06-28
 11:03:03

Bra dag

Igår var det en jätte bra dag som spenderades i Furuviks parken :) Lillan sov så sött, vaknade 2 gånger om ville ha mat. Härligt! Inga problem att amma henne där, skönt var det. Var ju så stressad och nervös när vi åkte över hur jag skulle bete mig när hon blev hungrig men första gången hittade vi snabbt på en toalett som jag satt mig på :P Andra gången satt jag mig ned på en bänk bara, behövde ju bara lägga en filt runt omkring så såg ingen.

Jag åkte inga karuseller, åkte bara den där flodgrejen med Kim. Mysigt! Brorsan och Kim fick åkband av min pappa för att båda två skulle kunna åka med Neo. Ja, dom försvann ju illa kvickt så fort de satt på åkbanden på handleden :P Pojkarna fick leka av sig lite, haha .. Själv kände man sig rätt vuxen när man går i Furuvik utan att åka någonting. Jag älskar ju karuseller! Men denna gång fick jag vara den "vuxna" och gå med Novalie medans Kim lekte. Hehe ;) Han vann även en sån där jätte stor kexchoklad. En sån vann vi förra året på Liseberg också.
Kims lillesyster och hennes kompis var också med men dom sprang runt själva. Stora tjejer, ju :)

Längtar tills man får åka dom där små karusellerna med Novalie, men det lär ju dröja. Hehe! Neo tyckte det var skit kul, han ville åka karusell hela tiden. Han åkte to.m spöktåget!! En 3 åring, liksom. Men grinade gjorde han när han kom ut, inte där inne :P Chocken kom väl då, haha..

Bilder kommer sen :)


johanna

åh så det verkar ha vart mysigt!önskar jag hade vart där och gjort er sällskap! Jag saknar dig jätte mycket Angelica,och jag längtar så tills jag får pussa på din och kims fina Novalie! glöm inte jag följer dig varje dag här på bloggen, så blogga på!! Massa med kärlek! Puss och kram från jobbnarkomanen


Marina

Lät som en toppen härlig dag på Furuvik :) Tusan också att vi missade varann idag i Valbo. Men men, vi ska ju ses imorgon :) Jag hör av mig när jag har vaknat. Puss <3



PUBLICERAT: 2010-06-29, 00:23:01 | URL: http://marinaisabell.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: