2010-06-10
 12:12:12

Deprimerande

8 dagar över tiden idag. Jag blir så deppig nu :'( Fick tid för kontroll UL imorgon 10.30. Var inga problem alls att jag skulle få komma imorgon istället för på måndag. Jag försöker tänka positivt; att man ska ta vara på dagarna och göra hitta på saker eftersom det kommer bli svårt att ha tid med det ett tag framöver sen. Jag & Kim funderar på att åka och spela minigolf idag. Får se om vi gör det.. Någonting ska jag göra för att få dagen att gå i alla fall..

Jag låg och kollade på film tills klockan var runt 03.15 i natt. Älskling somnade lite innan den slutade. Sen klev jag upp 9.30 och ringde till dom på ultraljud. Det är ju jätte fint väder idag med, skönt.. Har inte haft nå ont i natt, fattar inte varför man blir deppig av att inte ha ont? :-/ Bara för att man intalar sig själv att bara för att man har ont så är det nära. Fast så behöver det ju uppenbart inte vara.. Det behöver inte göra ont alls innan värkarna sätter igång, det kan ju bara komma liksom. Jaja, alla fungerar vi olika.

Idag går jag in i vecka 42 också. Om man räknar som kalendern på familjeliv. Det blir alltså 41+1 eller något sånt, va? I varje fall så har jag gått 2 fulla veckor övertid på onsdag så om en vecka har vi garanterat(?) våran bebbe hos oss. Vare sig hon vill eller inte! Hoppas hon vill komma innan onsdag av sig själv.

Ne, nu ska jag göra annat. Skriver mer sen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: