2010-06-21
 06:46:52

Dötrött

Fy fan vad jag är trött nu. Klev upp 6 igår morse och fick inte somna förns 02.00 i natt. Sen vaknade Novalie och var hungrig 05.30 imorse. Ja, det är min sömn.. Huvudvärk har jag. Ska strax in o kika om hon somnat om, då lägger jag mig ett tag också. Kim sover som en stock som vanligt. Det är så jobbigt att han får sova men inte jag :( Han vaknar ju inte ens av att hon skriker ...

Idag kommer inte bli någon bra dag. Är ledsen, trött och frustrerad. Det är ju en kul start på dagen! Vill inte ha falska människor i mitt liv men hur beter man sig? Det är liksom som att jag är illa tvungen att stå ut, bara. Den här människan kan man inte bara välja bort.

Anyway, hade tänkt åka till Furuvik i helgen men jag hoppar över det. Trodde det skulle bli en familjeresa men icke. Får väl åka en annan gång.. Ska ned på stan och lämna in moderskapsintyget till fsk också. Blir att gå förbi Marinas utbildning och säga hej och sen kanske en fika. Får se hur man mår efter någon extra timmes sömn..
Inte har jag lagt ut nå nya bilder än heller, har inte ens fört över dom från kameran till datorn. Snacka om lat!
Men det kommer. Man tar ju nya bilder då och då.. Ne, nu ska jag kolla om man får sova lite.


Linda - mamma till Liam

tycker synd om dig! Det är ju verkligen skit jobbigt med hormonerna första tiden jag grät i säkert två vevckor och bara hade ont, Och Joqe vaknade heller aldrig av Liam och det gör han knappt nu heller, Så jag får sparka upp honom.

Det går över ska du se :) försök och sov med din super söta dotter. grattis igen



PUBLICERAT: 2010-06-21, 07:49:13 | URL: http://lindaperssonn.blogg.se/
Anonym

Ja, fy fan. Första månaden med en liten är inte kul med tanke på att man får sova så lite. Då blir man på dåligt humör och bråkar med sambon iaf jag.



Du kan inte pumpa lite så du kan gå och lägga dig och sova en stubd så din sambo kan ge henne på flaska? En timmes mer sömn är GULD värd.


Mamma

Jag hjälper dig gärna:) du måste få sova så du orkar..puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: