2010-06-06
 17:56:22

Dum idé

Först var det en bra idé att följa med och titta på match, sen när jag kände hur solen brände så tyckte jag ändå att det kanske var lite dumt. Vi kom dit 12.30 och matchen började 13.00 och tänkte att dom spelar ju minst 1 timme så då avlider man ju i värmen. Mja, visst serru. Sen kom molnen och det började ösregna och jag vart genomblöt och iskall!! Ja, så vilket som så vart det en dum idé att följa med ;) Hade ju hellre suttit i stekhet värme än blivit iskall och riskera att bli sjuk nu när man snart ska ha bebbe. Men men, det gick bra endå .. :)

La mig i sängen och tänkte vila kroppen ett tag när vi kom hem, slutade med att jag somnade :) När jag vaknade så hade älskling åkt iväg, kom hem efter en stund och hade handlat mat så nu står min fina och gör mat. Idag igen ;) Så härligt att man har en fästman som är duktig på i stort sett allt :) Och att han vill göra det frivilligt också, utan att man behöver tjata :) Underbart! Det blir kycklingfilé blandat med paprika, creme fraice *stava*, curry och spagetti. Gott, va? Curryröra, eller vad det heter .. Ja och resten av kvällen blir såklart lugn som vanligt. Ska nog ta en bit av kladdkakan jag gjorde förut, den vart ju sjukt god när man värmde den lite i mikron. Vill inte att den ska stå och bli gammal så en bit kan jag ta :D

Har så jäkla ont mellan benen nu också. FY f*n. När jag ska ta mig upp från sitt-/ligg ställning så gör det såååå ont. :( Utanpå alltså, inte inuti.. Känns som min stackars pullis är på väg att spricka (ja, nu skrattar du säkert åt mitt ord för pulla) haha.. Nej men det gör verkligen as ont. Har dock ingen aning om varför, någon som vet eller hade likadant? Hoppas det är THE SIGN för att det snart är på gång. Annars vet jag inte vad jag gör..

Ne det var väl inget mer än så.. Kan någon se till att förlossningen startar i natt så är jag evigt tacksam :P
Ha en bra kväll..



Marie

Tråkigt att du ska ha ont, men snart är det över. Om du menar att du har ont i blygdbenet på vulvan (fan vilket fult ord!) så är det en form av foglossning.

Ha en bra kväll, kram från Värnamo


Angelica

Meh :( Där försvann det hoppet om att det kanske var ett tecken på att något är på gång.. Nu vill jag inte vara gravid längre, jävla skit........



PUBLICERAT: 2010-06-07, 09:06:06 | URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/
Marie

Men i ditt fall så kan det ju så klart betyda att det är nåt på gång, det måste ju luckras upp där oxå. Jag är så avundsjuk på att du ska få föda barn! Det är en underbar upplevelse, även om det ju så klart "svider" lite. Ska inte säga att det är helt smärtfritt, men det är super-roligt. Har din mamma visat dig artikeln om mina förlossningar?

Kram igen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: