2010-06-19
 18:48:56

En hel dag hemifrån

Idag har vi varit hemifrån en hel dag :) Ganska skönt kan jag säga. Vi gick först ned på stan, köpte lite mer kläder i storlek 50. Hade nästan bara 56 så det behövdes. Gick en liten sväng runt på stan och sedan vidare till Palaya *stava* för lite mat. Hon sov hela tiden i vagnen, grinade till lite grann men inte alls nå mycket. Hon älskar att åka vagn och det är så skönt. Efter det gick vi hem till mamma och åt på hennes uteplats och har varit där tills nu. Kim fick åka iväg till Valbo och köpa en bröstpump åt mig för det ena bröstet var sprängfullt och Novalie kan inte amma på det för bröstvårtan krymper ihop pga trycket. Skönt var det att få ut mjölk och ska väl pumpa en gång till för hon kunde fortfarande inte amma på det efteråt.

Min rygg är helt slut nu, vill jag lova. Och imorgon blir det förmodligen en promenad ned till Jernvallen eftersom Kim har fotbolls match. Om vi går dit, beroende på vädret, så hoppas jag att hon sover under tiden :P Jag får nästan lite panik om hon börjar skrika om vi är långt hemifrån. Vill inte gärna dra fram tutten bland massa folk heller. Men det ska nog gå bra.. Man får väl bara gå en sväng med vagnen om hon börjar grina.

Nu ska jag göra annat, kommer snart bilder på lillan :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: