2010-06-09
 06:47:35

En hel vecka

Idag har jag gått en hel vecka övertid. :( Det är nu jag börjar oroa mig för att någonting kanske är fel. Dumt att göra det, tur att jag ska till BM idag. Jag vill göra ett UL och se så allt står rätt till där inne. Börjar faktiskt få ont i magen.. Hoppas hon kommer ut snart, vill inte gå såhär längre. Nu har jag så ont i mellan benen så jag knappt kan sova på nätterna. Så jobbigt :( Men antar att det är någon form av foglossning, den gick ifrån höfterna ner mellan benen istället tydligen..

Ja, och sen undrar ni väl vad jag gör vaken nu? Fast jag har varit vaken sen 06.00 och kom på att vi har tvättstuga mellan 7-9. Så tänkte jag att jag kan gå ner och börja tidigare så kanske man hinner med någon extra maskin. Det fanns nämligen inte många tider men vi har mellan 13-17 igen också tror jag. Men man vill inte komma hem från BB sen och ha massa lort tvätt så det känns bäst om man försöker tvätta upp det mesta..

Ska ta och äta någon frukost snart & hoppas på att mamma vaknar så jag kan gå dit en sväng :P
Ha en jätte bra dag så skriver jag mer ikväll.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: